Heel snel binnen, mooi afgewerkt. Super gewoon!

Overzichtelijk, veel keus en gemakkelijk te bestellen

Prima verlopen snelle levering

heel goede kwaliteit en snelle service

heel goede kwaliteit en snelle service

Zeer snelle service

Zeer snelle service: Dinsdagavond besteld en vrijdagochtend geleverd. Zeer veel keuze aan kleuren en mogelijkheden.

Mooi product en snelle levering

Persoonlijke aandacht

Al vele malen heb ik zakelijk (kraam)kadootjes voor collega's bij Koter Kado besteld. Deze keer moest onverwacht de bestelling tegen gehouden worden en pas een week later geleverd. Direct reactie op mijn mail met 'geen enkel probleem'. En zo werd het kadootje keurig op de nieuwe afgesproken datum geleverd. Kortom, mooie cadeautjes en buitengewoon snelle en goede service!

Kleur is prachtig Helemaal naar wens

Netjes, en snel ontvangen

Makkelijknte bestellen, snelle levering. En super netjes ontvangen

Bestelproces is heel makkelijk en duidelijk op de site. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het in productie gaat en wanneer het verzonden wordt enz. Heel fijn!

Matige kwaliteit

Aardig geprijsd voor de kwaliteit die geleverd wordt. Slap tasje.

Prima service, alles goed geregeld, ik had iets "met spoed" besteld en heb het ook vlug ontvangen. Advies via app gevraagd en snel antwoord gekregen, het bestelde product voldeed ook aan de verwachting, prijs kwaliteit verhouding is ook goed

Vindt het super mooi en snel levering

Portemonnee met naam werd snel geleverd

Ik was opzoek naar een stoere portemonnee voor mijn zoon en die vond ik dus hier bij koter kado.

Even afwachten

Mooi gekleurde handdoeken roze blauw en groen met naam besteld. Kids vonden ze erg mooi en zijn er blij mee. Ik dacht dat de naam erop geborduurd werd. Weet niet voor hoelang de naam opdruk zal blijven zitten. Nu 1 x gewassen naam letters zien wat frommelig uit.

Leuk en origineel cadeau idee strandlakens met naam

Als verrassing hebben we voor de kinderen voor de vakantie strandlakens met hun naam laten bedrukken. Een super leuk cadeau idee om te geven en om te krijgen. Handdoeken zijn van goede kwaliteit en de bedrukking is mooi.

Snelle verzending, stevig verpakt. Goede qualiteit. Helemaal tevreden

Mooie kwaliteit en een leuk cadeau

Mooi product, zoals afgesproken. Netjes verpakt. Optijd geleverd.

De bestelling kwam op de afgesproken dag en was erg mooi!

Wat een mooi konijn hebben we besteld bij “koter kado” Nog mooier als we hadden verwacht! Gaan we zeker weer bestellen bij het volgende kleinkind!!

Goede kwaliteit snelle levering

Plezierig

Leuke betaalbare producten

Goede kwaliteit, en eenvoudig om samen te stellen en te bestellen. Kom hier zeker nog een keer terug!

Geen service

Al jaren bestel ik behoorlijk veel gepersonaliseerde spullen. Altijd tevreden tot de laatste keer. De geborduurde namen waren zo goed als niet te zien terwijl op de foto’s op de website het heel duidelijk te zien was. Dit heb ik dan ook aangegeven inclusief foto’s waarop duidelijk geen enkele naam leesbaar was. Vervolgens zouden zij dit intern bespreken en erop terugkomen maar helaas.. nooit meer iets vernomen. Erg jammer, vooral omdat ik al jaren ontzettend veel heb besteld. Dit was dus de laatste keer.

Mooie toilettas met naam

Uitstekend!

Top product, goed kwaliteit, snelle levering en uitstekend service. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de artikel en levering.

Origineel en goed verzorgd

Ik zocht een origineel kraamcadeau dat ik kon laten bezorgen en kwam de site van Koter cadeau tegen. Het leuke is dat de naam van de baby er op geborduurd kon worden. Ik kreeg een hele enthousiaste reactie van de ouders terug, dus helemaal goed.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM