Snel geleverd .mooi product

Zeer tevreden.

Makkelijke en duidelijke website

En zoals beloofd snelle thuis bezorging met track en tracé..

Mooie, zachte knuffel.

Heel tevreden met de snelle levering en knuffel van goede kwaliteit

Supper snel en prachtig werk!

Bedankt voor de goede service en mooi product ben er erg blij mee.

Snelle en goede levering

Ze leveren wat ze aanbieden. Ben er erg blij mee

Super snel en onwijs mooie spullen

Prachtig bedrijf en zeer betrouwbaar

Heel mooie knuffel. De afwerking was top!! Zeker een aanrader en snelle verzending.

Precies zoals ik gehoopt had

Mooie teddy tas. Leuk lettertype en ook mooi gestikt! Optijd geleverd..kortom perfect n

Voor de kids gymtassen besteld. Goeie kwaliteit, leuke prints. De vorige tassen zijn zeker twee jaar meegegaan.

Koter kado doet wat het beloofd

Snelle levering van gepersonaliseerd tasje

Precies zoals ik besteld heb.

Ben tevreden en mijn kleinzoon ook. Heel leuk.

Mooi kado, mooie tas. Dhl levering waardeloos. Pakketje is in de regen achtergelaten. Gelukkig van binnen droog gebleven

Perfecte opvolging en levering

Bedankt

Goed product en super service

Ik was op zoek naar een kwalitatief goede sporttas met bedrukking. Hier gevonden! De tas moest de volgende dag in huis zijn, hierover fijn contact gehad en de tas de volgende dag ontvangen. Top!

Ziet er mooi uit

Snel geleverd mooi materiaal

Heb een 2de x besteld De 1ste x had ik een knuffel met nam besteld maar dit erop geplakt , deze komt vrij snel los nu dezelfde besteld maar geborduurd is vele beter . Snelle levering termijn en goede qualiteit

Telefoon hoesje met naam

Het hoesje met naam is erg leuk, ik had deze gekocht voor de kleinkinderen om in de vakantie te gebruiken. Maar helaas is het hoesje veeel te klein voor een mobiele telefoon.

Goede communicatie!

Goede communicatie via mail, goede service en het resultaat is prachtig !

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering En een mooi en goed product

Snel ingeleverd

Heel goed en mooi.

Ik wilde een persoonlijk kraamcadeautje geven, de mama en de kleine zijn superblij met het knuffeltje met de naam van de kleine meid op het oortje!

Mooi konijn ontvangen met naam op een oor.

Super goed bedrijf. Alles wordt supersnel gemaakt en geleverd en ze hebben mooie cadeautjes voor baby's en kinderen.Kortom een aanrader.

Mooie kwaliteit en zeer snel in huis.

Heel mooie handdoek

Diverse kraamcadeau s gekocht Altijd heel tevreden leuke spullen

Negatief

Ben teleurgesteld op het beertje. Kut beertje zonder bedrukking kost nog geen 10 euro. En betaald je voor bedrukkin totale bedrag van 34 euro. Heb er spijt dat ik 34 euro aan heb uitgegeven.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM