Duidelijk snel en netjes

We hadden al een konijn cadeau gehad maar wilde er toch 2 bij voor het geval dat! De site was super duidelijk de levering was snel en product was zeker naar wens!

Snel en correct!!

Super service, snel in huis! Precies zoals omschreven binnen gekomen! Zeker aan te bevelen, ook gedaan in mijn kennissenkring!!

Altijd goed verzorgd

Heb door de jaren heen geen klachten en ben zeer tevreden over de houdbaarheid van de boeketten.

Zeer betrouwbaar en voortgang goed in kaart gebracht

Zie boven

Weer prima gelukt!

Picto's tov aantal jaar geleden sterk verbeterd. Nu duidelijk vindbaar. Maten en kleuren duidelijk. Snel kunnen bestellen en snel geregeld.

Goede en betrouwbare thuiswinkel

Goed en betrouwbaar en snel

De beren zijn steeds fantastisch en super snelle levering.

Top ervaring!

Mooie producten

Mooie producten helaas vrij lange levertijd vrijdags besteld, donderdag pas ontvangen.

Altijd goed

Ik bestel hier heel vaak kinder cadeautjes met personalisatie. Altijd goed en leuk om te geven

Vlot geregeld

Goede communicatie, mooi product!

Mooi produkt

Mooi produkt op tijd afgeleverd Goede service en hulp bij bestelling doen

vlug gekregen

Leuk kado

Kraamkado besteld. Snel geleverd en netjes verpakt.

Leuke cadeaus, hier maak je iemand blij mee!

Kraamcadeau vanuit Spanje besteld is met persoonlijk bericht aangekomen bij mijn zus, super dus!

Producten top, bezorging slecht

Heb een tas en handdoek besteld met opdrukking. Lijken beide van goede kwaliteit, en de opdruk is precies zoals ik besteld heb, en de levering was snel geregeld, dus daar ben ik tevreden over. Bezorging door dhl is bagger, ze hebben tweemaal het adres niet kunnen vinden, dus daarna heb ik het afleveradres maar veranderd naar servicepunt. Als ik daar naartoe had gewild had ik dat wel meteen gedaan, dan had ik mijn bestelling veel eerder gekregen. Stomme dhl

EXCELLENT

TOP

Snelle levering, goede kwaliteit!

Goede artikelen en snelle levering.

Matig

Bidon ziet er best leuk uit maar er zijn eenvoudige plaklettertjes op de bidon geplakt. Die gaan er zo weer af.....

Ben eeg blij met mijn persoonkijke tas

Beter kan niet

Ik koop altijd een knuffel met naam bij koter kado omdat ik dan weet dat deze ook snel en goed geleverd wordt

Duidelijke site, snelle levering

Prachtig geboortegeschenk waar je mee voor de dag kunt komen.

Het product is precies zoals beschreven en voelt heel aangenaam aan. De prijs is prima en verwerking van de bestelling gaat zeer snel.

Mooie rugzak met naam

Een prachtig T shirt en mooie opdruk.♡zeer goede kwaliteit

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM