Handdoek met maam

Mooie handdoek bedrukking groter dan verwacht

Alleen maar tevreden met mijn bestelling. Gemakkelijke website, snelle levering, mooi product.

Ga zo door

Je wordt goed op de hoogte gehouden van hoe het met je bestelling gaat.

Snelle levering, makkelijk te ontwerpen

Zeer positief, doen wat ze beloven

Topper

Leuke tas precies bedrukt zoals ik het wilde

Mooi product

Goede snelle communicatie en heel leuk product

Bestellen gaat heel gemakkelijk en supersnelle levering Het is mooi geworden

Leuk huwelijks kado ; gastendoekje met namen en datum erop, ook handig als verpakking voor geld kado.. Zeer snelle levering , prima prijs! Al meerdere bestellingen gedaan, altijd tot volle tevredenheid.

Al aanbevolen bij vrienden en ook gekocht.

De flessen waren zoals ik had gehoopt met de naam en snel bezorgt.

Goede kwaliteit met uitstekende service

De geleverde rugzak bleek een grote en diepe onverklaarbare scheur te hebben. Koter Kado heeft onmiddellijk de nodige actie genomen om een nieuwe rugzak op te sturen zonder kosten. Ik - en mijn dochter - zijn heel tevreden met deze service !!!

Goede ervaring!

Leuke, uitstekende site met snelle bezorging!

Super mooie drinkbeker met Naamop druk. Snel en keurig af gehandeld. Top

Super snel geleverd, mooi produkt

Kraamkado gekocht op zondag, dinsdag al geleverd!! Heel fijn!!

Leuk, Goede kwaliteit, snelle service

De kinderen mochten zelf hun eigen tas samenstellen kleur, lettertype, plaatje en tekstkleur. Echt een feest. De kleine reistas is het formaat handbagagekoffer en een fijne maat om alle kleren in mee te nemen voor de vakantie of het logeren bij oma. Binnen een paar dagen had ik ze in huis en ik werd tussentijds goed op de hoogte gehouden. De tas is van goede kwaliteit! Heel blij mee!

Goed bedrijf om order te plaatsen

Levering is met opdruk binnen een week. Mooie sporttassen met prachtige kleuren.

Mooi product, snel geleverd

Mooi product, duidelijke communicatie en heel erg snel geleverd.

leuke produckten en snelle levering, top bedrijf

Kofferiemen met naam besteld. Bestellen ging heel makelijk en levering was snel.

Prima geregeld allemaal

geen klachten, eiegenlijk zoals het hoort, dus tevreden

geen klachten, eigenlijk zoals het hoort, dus tevreden

Prima site , kwalitatief goed product . Voldoet aan alle verwachtingen !!

Happy horse konijn met naam besteld binnen 3 dagen in huis, ik werd netjes van alles op de hoogte gehouden. Echt super!!!

Schattig

Stevig en goede kwaliteit op het eerste gezicht Heel schattig en snelle levering

Heel tevreden en hele mooie tassen

Dankjewelll ik ben echt heel blij ermee het zijn het mooie tassen met mooie kwaliteit zeker aan te raden

Mooie toilettas

Mooie toilettas zoals op het plaatje, netjes verpakt.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM