Correct en netjes geleverd.

Er was iets niet goed doorgekomen, werd netjes een app gestuurd om dit na te vragen. Ook snel geleverd.

Super leuke strandlaken

Heel mooi strandlaken met mooie opdruk goede kwaliteit. Ben er blij mee

Een mooie gepersonaliseerde sporttas besteld. Binnen een paar dagen was hij binnen. En geen dunne flut tas. Nee echt een goeie stevige tas. Snel goede levering

Niet de bestelde maat geleverd.

Helaas heb ik niet ontvangen wat ik besteld heb. Een keurige en snelle afhandeling van deze vergissing! Binnen een week had ik het juiste artikel in huis, complimenten voor de service.

Mooie tassen en snelle levering

Mooie tassen en snelle levering

Super snel en goed geleverd

Zoals boven

Zeer goede service

Geen nadelen

Netjes en verzorgd

Helemaal goed

Prima kwaliteit

Goede service!

Fout gemaakt bij het invullen van de naam, werd hierop gewezen door de webshop. Zeer goede service!

Al vaak iets besteld en altijd naar tevredenheid en snel klaar

Prima webshop

Koterkado is een fijne webshop. Ze blijven je op de hoogte houden over het verloop van je bestelling. Een aanrader voor leuke spullen als kadootje voor kleine koters.

Goed geregeld

Goed en snel geregeld zeer tevreden

T-shirts baby

Zeer mooie kwaliteit, prachtig gedaan, Ben er erg blij mee, snelle levering.

Alles prima.

De gele handdoek was er langer tijd niet. Toen hij er was meteen besteld en na een paar dagen bezorgt. Ziet er super mooi uit en goede kwaliteit.

Alles tiptop inorde!

Ik ben zeer tevreden

Babymutsje met naam besteld. Superleuk en ziet er prachtig uit!

Duidelijke site, vlotte levering en geen bezorgkosten!

Leuke site met mooie kadotips

Mooie artikelen van goede kwaliteit

Geweldig. Bedankt voor de goede en snelle service. Het BBQ schort is van mooie kwaliteit en zeer snel geleverd. Bedankt voor jullie inzet.

Zeer teleurstellend

Na contact met de klantenservice hoopte ik op een oplossing maar helaas. Kansloos. Ik bestel hier in ieder geval nooit meer!

Gaaf

Goed informatie snel verwerken juiste artikel goede kwaliteit optijd verzending.

Geweldige ideeën, persoonlijk en snelle levering.

Ik heb diverse malen eerder bij jullie besteld. Blijkbaar op het account van mijn man..... Leuke ideeën en nu ook steeds meer voor volwassenen. Ga zo door. Groeten.

Super mooie koffer

Wij hadden al een trolley met naam. Maar nu voor de andere 2 kinderen ook 1 besteld. Zijn stevig en makkelijk op te bergen. Zeer goede kwaliteit

Mooie handdoek

Mijn fout ik had verkeerde maat ingevuld verpakking kan beter in een kartonnen doos had ik de handdoek in plastic gedaan

Ze doen wat ze beloven Mooie spullen Ik heb goede ervaringen

Mooie spullen Goede berichtgeving Is duidelijk

2 Ecologieweg