Snel levering mooi bedrukt En een goede maaten tabel

Heel mooi

Alles goed

Superleuk

Snelle levering nog benaderd ivm lettertype, wat n service! Mooie kleur en stevig materiaal. Leuk verpakt de kindjes zullen er trots mee naar school gaan!

Weer een mooi kado

Snelle levering, en mooi hoe de naam en geboortedatum in het knuffeltje verwerkt zijn. Altijd een leuk kado om weg te geven

Fantastisch leuke items van naam voorzien

Wat is dit al genieten als je alle items van een naam kunt voorzien. Of het nu je kinderen, kleinkinderen of hondjes, puppy's zijn.....het is gewoon heel erg leuk dit uit te delen. Verrassend goede resultaten! Precies zoals ik het had bedoeld!

Ziet er super leuk uit

Snelle levering en ziet er super cool uit

Super kwaliteit.

Goede kwaliteit. Snelle levering.

Snelle levering, super mooi gemaakt.

Snelle levering & mooi product

Super service, levering was zeer snel (2 dagen). Product precies zoals beschreven. Top

Bestelling direct en netjes geleverd

Top geregeld

Leuke webwinkel

Leuke spullen, gemakkelijke website en correcte levering.

Alles is top gegaan. Ik was vergeten de maat aan te passen en heb hier gelijk over gemaild. Ik kreeg snel het antwoord dat zij het voor me zouden doen. Heb het pakketje snel ontvangen en het was in een erg mooie tasje ingepakt. Alleen jammer dat het rompertje van maat 56 maar 68 ging. Het duurt nu een tijd voordat de baby het kan dragen. Verder helemaal top!

Niets op aan te merken

Snelle levering, prima informatie, goed produko

Mooie toilettas

Mooie tassen heel tevreden

Geweldige levering

De bestelling ging geheel volgens afspraak en de kwaliteit is boven verwachting. Zeer tevreden.

Zeer tevreden!

Snelle levering, bij een foute bestelling snel en goed geholpen. En de tas is prachtig!

Snelle reactie en uitstekende service

Tot 2x toe een product kapot gehad, contact gehad met de klantenservice, telkens enorm snel antwoord en goede oplossing! Als ik weer iets nodig heb weet ik koterkado te vinden

Mooie producten

Mijn bestelling was precies zoals omschreven. Was snel bezorgd

Geweldig,snelke levering

Goede website,goed overleg per mail,op de hoogte wanneer ze de levering verwachten. Ziet er keurig uit!@

Duidelijk, eerlijk, betrouwbaar.

Supersnelle levering!

Ik heb donderdagavond voor een tweeling een bestelling gedaan met opdruk van de namen van de kinderen. Uur later bleek dat de naam van 1 van de 2 niet goed gespeld was. Ik heb toen direct een nieuwe besteld. Wat ik heel jammer vind, is dat de namen van de 2 die ik gelijk had besteld, niet even groot waren gedrukt en dat de naam op de gecorrigeerde bestelling nog kleiner was. Bij een tweeling is dit heel jammer. Het is nu een grote naam Sam en kleine naam Tygo. Tip voor nieuwe bestellingen: Alle namen standaard op dezelfde grootte drukken.

Snelle levering, goede kwaliteit

Een mooi, stevig en veilig keycord met naam erop bedrukt. Goede kwaliteit en super snel geleverd

Onder dop lekt enorm niet stevig vast waardoor de beker blijft lekken

Onder dop lekt enorm niet stevig vast dop laat van zelf los waardoor de beker blijft lekken Slechtste koop in mij leven sorry!

Snelle levering, mooi kado!

Snelle levering, duidelijke website en uiteindelijk een mooi kado! Product ziet er mooi uit, naar eigen ontwerp. Het product is qua uiterlijk, gelijkwaardig aan het daadwerkelijk geleverde.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM