vlot besteld en heel snel geleverd, top!

vlot besteld en heel snel geleverd, top!

goed gelukt en levering op tijd

De schoenetasjes die we besteld hebben zien er keurig bedrukt uit, en de levering was netjes op tijd

Top product, erg leuk cadeau

Perfect!

Super mooi geborduurd knuffeldoekje voor mijn zoontje besteld! Werd ook heel snel geleverd!

Snelle verzending en fijn dat de gehele text afgedrukt is

Snelle verzending en fijn dat de gehele text afgedrukt is. Echter geef ik geen 5 sterren, papa pakte het uit, deed hem om de nek en vervolgens viel er een bevestiging punt op de grond. Hengsel los.. en dat verwacht je niet voor de prijs die er voor betaald is

Mooie kwaliteit T-shirt en snelle bezorging!

Makkelijk te bestellen

Een zeer snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden wanneer het pakketje werd bezorgd! Als ik weer iets ga bestellen met een opdruk ga ik dit zeker bij jullie doen!

Supersnel!

Ruime keuze in knuffels. Daarnaast ook voldoende keuze uit kleuren truitjes en kleuren lettertype. Bovendien vandaag besteld, morgen in huis! Snelle service

Goede kwaliteit

Prima site, duidelijk en goed product toegestuurd gekregen!! Top

Prima kwaliteit, prima levering

Prima kwaliteit, prima levering

Spannend

Mijn bestelling was lekker optijd . Ik heb twee artikelen besteld. De kleur van de Badlaken vind ik minder. Ik heb marineblauw gekozen maar helaas op de foto was de kleur mooier dan het echt zegmaar . Ik wilde eigenlijk meer bestellen voor mijn kinderen en nu durf ik het niet want misschien krijg ik ook een kleur die ik niet mooi vind..

Had al eerder een dergelijke beer gekocht maar deze was nog mooier en zachter. Ook zijn de kleuren gelijk aan wat je besteld. Heel blij mee!

Producten voldoen aan verwachtingen

Mooi spul, teksten er goed op

Alles keurig geregeld en snelle levering

Uitstekend met optimalisatiemogelijkheid voor keuze wel of niet laten bezorgen bij buren.

Uitstekende terugkoppeling van pakket status. Kreeg de mogelijkheid om datum te verzetten. Ontving toen bericht dat het pakket was bezorgd bij de buren. Uiteindelijk bleek het pakketje wel thuis bezorgd. Heel verwarrend allemaal maar het inbouwen van de keuze wel/niet bezorgen bij de buren zou ik een optimalisatieslag vinden.

Goede service en snelle levering

Ik bestel hier vaker en ben zeer tevreden over Koter Kado. Mijn laatste bestelling wilde ik nog aanpassen en heb hierover gemaild. Snelle reactie en erg behulpzaam. Mijn bestelling met geborduurde naam is ook heel snel geleverd, superfijn!

Mooie producten, snel en vriendelijk

Zeer vriendelijke en snelle hulp bij een vraag die ik stelde, snelle levering vd producten en zeer mooie spulletjes! Heel blij mee!!!

Heel mooi uitgevoerd

Fantastisch!

Snelle afhandeling en een prachtig produkt ontvanden!

Super zacht, lief....groot konijn 58 cm

Duidelijke borduring (wit op donkergrijs) Spijtig wel, dat het qua levering gewoon in de doos was gelegd en geen doorschijnende beschermende extra verpakking voor hygiene en netheid. Moet het nog afgeven (kindje 6 maanden) Voor de rest top

Zeer goede service

Snelle en zeer goede service

Super blij!

Super blij met de leuke tassen met eigen tekst erop

Er stond te klein, maar dit was overdreven klein

Op de site stond dat het kleine maten waren. Mijn kleine vent is totaal geen grote baby, maar dit petje was weggegooid geld. Dit was overdreven klein.

Goed contact en service maar slechte kwaliteit

Service was top en ik kreeg snel antwoord op mijn vraag. Helaas is de kwaliteit van de tas erg slecht. Het lijkt meer op een laptop tas dan een luiertas. Daarbij zijn de hengels (lussen) waar de schouderband aanhangt al stuk. Heb hem pas 3 dagen in gebruik.

Super simpel en snelle levering

Hebben keycords besteld met naam erop, veel keuze in kleuren en print qualiteit is super.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM