Niet goed

De letters van de drinkbussen vallen er zeer vlug af.. Al na enkele weken gebruik

Keurig gedaan, supersnel geleverd

Goed product prijs redelijk

1e ervaring met koter is prima

Snelle.levering, mooi produkt

Makkelijke site om de bewerking op de tas te maken. Veel keus in lettertype. Snelle levering en mooie kwaliteit.

Super tevreden!

Correcte produktinformatie, afhandeling en levering.

Mooie kwaliteit & snel geleverd.

Voor verjaardagen bestelde ik een paar cadeautjes met naam. Deze werden snel bezorgd en zien er super mooi uit. De jarigen waren er erg blij mee!

Mooi en netjes .En snel geleverd.

Mooie poncho cape

Vlugge levering , mooie poncho cape, kleur zoals afgesproken, letters mooi op geborduurd. dik tevreden!! Zal zeker nog kijken op Koter Kado. Een aanrader!

Goede service met kwaliteit

Ik wilde een product graag hebben die we al eerder hadden gehad. Beide producten zijn Fantastisch en het contact wat we hebben gehad(een vraag) werd snel en duidelijk beantwoord.

Goede ervaring snelle bezorging

Knuffel was lekker zacht.Alleen iets anders dan verwacht. Misschien nieuwe foto plaatsen. Wij dachten dat hij iets meer geel met bruin was, maar hij was meer beige bruin. Viel iets tegen.

kleine teleurstelling

Het konijntje dat ik besteld had was schattig. De naam was er netjes op geborduurd. Echter bij nadere beschouwing ontdekte ik dat de letter o net een a leek. Bij navraag blijkt dit het lettertype (Script Bold) te zijn. Inderdaad, als je de a naast de o ziet, zie je het verschil. Maar dat is in dit geval niet zo en dus lijkt het of de naam (Josh) verkeerd is gespeld. Heel jammer. Als ik beter had opgelet bij het voorbeeld had ik het kunnen zien. Dat was ook de reactie van de klantenservice. Maar toch.... beetje teleurgesteld ben ik wel.

We hebben twee tassen voor de kinderen gekocht, wat zijn ze mooi! Goede maat en prijs kwaliteit is ook goed. De opdruk is precies zoals gedacht, heel blij met de aankoop!

uitstekend geholpen!

Producten zijn van goede kwaliteit. Een product was niet op voorraad, ander werd geadviseerd: prima. Snel contact. En de levering was zeer vlot.

Leuke happy horse konijn besteld met naam. 4 dagen later bezorgt. Heel erg tevreden. Alles was netjes

Topservice

Snel en goed verpakt bezorgd. Blij mee!

Erg goede service

Eem schort besteld met tekst. Kreeg via de app een ander voorbeeld die veel mooier was. Binnen gekregen en was erg mooi.

Mooi product, top gemaakt en ook nog eens snelle levering.

Makkelijke site, snelle levering

Besteld maar nog steeds niet ontvangen, onbereikbaar telefonisch 1 week geleden zeer ontevreden

1 week geleden heb ik een deken besteld, nog steeds niet binnen gekregen. Binnen 1-3 dagen moest het bezorgd zijn, Dhl post heeft een mail gestuurd dat de post is bezorgd maar ik heb niets gekregen. Ik wil zo snel mogelijk dat er iets gedaan wordt.

Levering was correct en schort zag er goed uit

Levering was zoals afgesproken. En het schort zag er goed uit

Schattig tasje

De kwaliteit is goed

Geweldig en supersnel.

Ik heb op woensdagmiddag een bestelling geplaatst en heb daarop volgend gelijk een mail gestuurd of het vrijdag geleverd kon worden ivm een bday. Dit was niet mogelijk zeiden ze, maar alsnog is het pakketje vrijdagmiddag aangekomen. Heel fijn en super bedankt! Ga zo door.

Pakket niet ontvangen

Ik kreeg melding dat mijn pakket vrijdag 2/6 om 12h45 werd geleverd door Bpost maar ik heb tot op heden niets ontvangen Kunnen jullie checken aub

Goede service en mooie producten.

Snelle en vlotte afhandeling

Snelle afhandeling en zeer tevreden over het product.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM