Snel en mooi!

Mijn bestelling kwam weer supersnel en zag er prachtig uit. Het cadeautje kwam helemaal overeen met wat ik op de website had gezien. Het was feestelijk ingepakt en de kwaliteit was goed. Hier werd ik blij van en kon ik ook de jonge ouders erg blij mee maken!

Super gedaan. Precies zoals het aangegeven word

Super geregeld

Mooi eindresultaat en het product werd snel geleverd.

Koter is mensenwerk!

Goed en persoonlijk

Alles heel soepel

Waarom geen 10? Bij aankoop van grotere aantallen verwacht je wel een korting

Wordt goed op de hoogte gehouden ivm bestelling.

Super blij met de snelle bezorging.

Goede snelle reactie binnen 2 werkdagen verstuurd uitstekende kwaliteit mooi ingepakt!!

Goed!

Snelle levering, goede kwaliteit en erg mooi!

Prachtig

Goed cadeau met gepersonaliseerde namen erop! Ouders van de pasgeboren baby vobden het super mooi!

Heel mooi en zacht

Vlotte leveren en heel mooi zacht horse konijntje

Mooi en snel

Goede kwaliteit,snelle service

Super leuk!

Voor onze zoon de mepal bakjes bestelt met naam. Het pakket was goed ingepakt en snel geleverd. De opdruk zag er mooi uit en onze zoon was helemaal blij! Bakjes zijn mooi stevig. Top!

een beetje klein

Hoi, Ik had duidelijk niet goed naar de afmetingen van de brooddoos gekeken, want al met al vind ik die wat klein. Over het gebruik kan ik niets vertellen, want het was een cadeau. Alles werd netjes afgeleverd en ziet er leuk uit.

Alles goed geregeld

Na bestelling prima geïnformeerd over verloop. Mooi verpakt en ziet er prima uit

Al 3 keer besteld bij Koterkado. Het konijn met de bedrukte oren werd iedere keer door de kersverse ouders erg goed ontvangen. Kwaliteit is goed en de verzending is snel. Ik zou hier zeker weer opnieuw een bestelling plaatsen.

Super goed

Mijn bestelling was heel makkelijk geplaatst. De betaling en de afhandeling was ook super snel. Ik had de volgende dag mijn super leuke koffer riem al in huis

Mooie kleur en goede kwaliteit

Ik kreeg een mail over de letters zo fijn ,heel tevreden

Vlot en goed

2e keer iets besteld. Wederom goede communicatie en vlotte afwerking. Product van goede kwaliteit.

Geweldig kado

Snelle levering netjes verpakt

super

Het is zoals het op de website staat

Ik heb 2 oranje t-shirt bestellen. Mijn order is juist goed.

Heel snel bezorgd

2 Ecologieweg