Heel snel bezorgd

geweldig

goede kwaliteit, snel geleverd.

Super mooi product en fijne afhandeling. Snel geleverd ook

Bestelling netjes optijd geleverd

Zeer klantvriendelijk!

De bestelde shirtjes werden supersnel geleverd.

Mooie geschenken, snel geleverd

Superleuk kado

Uitstekende producten

Ik bestel hier vaker de geborduurde happy horse konijnen. Altijd zeer tevreden met het resultaat en vlotte verzending. Ik kan deze webwinkel aanbevelen.

Fijne ervaring!

De verzending was heel snel en de producten zien er supermooi uit. Mijn dochters zijn helemaal blij!

Heel leuk badjasje in goede kwaliteit...dik tevreden.

Leuk om direct als cadeau te stuesb

Gezin dat niet in de buurt woont toch heel snel een persoonlijk (gepersonaliseerd) cadeau kunnen geven door het direct te versturen. Het knuffeldoekje met naam is ook erg mooi geworden.

Keurig geregeld, mooi geborduurd knuffeltje!

Keurig per mail op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Mooi knuffeltje! Ik zou hier zeker nog eens kopen!

Het bestellen van het juiste artikel is eenvoudig. De aflevering is kwalitatief uitstekend.

Prachtig!

Ik heb nu al vaker een konijntje en een badjasje met naam besteld en het is zóóó mooi! Juiste kleur, juiste maat, juiste letters. En het wordt goed verpakt verzonden. Kortom:Top!!!

Heel mooie kadootjes

Heel mooie kadootjes voor heerlijke prijzen. Is altijd leuk om te geven. Toffe ideeën.

Stevige mooie sporttas

Snelle levering van een super mooie sporttas. Onze kleinzoon Lucas zal er heel blij mee zijn.

Ik heb twee tassen voor voetbalschoenen besteld en twee verschillende namen en het was met twee dagen in huis.en het is van goede kwaliteit

Goede kwaliteitstas

Erg mooie tas met naam

Goede plek om een uitstekend gepersonaliseerd cadeau relatief snel in huis te halen

Het was een hele fijne ervaring om op een redelijk kortetermijn een uniek en heel schattig gepersonaliseerd kraamcadeau te regelen. Het kraambezoek werd vrij kort vooraf gepland, waardoor ik bang was dat het niet meer goed mogelijk zou zijn om de naar op het cadeau te laten borduren. Ik heb het cadeau op vrijdag besteld en woensdag was het binnen. De kwaliteit was goed en het werd heel goed ontvangen! Ik kan het zeker aanraden

prachtig!

snelle levering, goede kwaliteit, heel leuk voor de kinderen. waren er super blij mee. zal vaker bestellen

Betrokken

Er werd nagevraagd of de naam goed was geschreven. Snelle service

Snelle levering en ziet er goed uit

Mooie badtas besteld met naam voor kleinzoon. Snel geleverd. Hij is helemaal blij. L

Fijne ervaring

Producten helemaal naar wens gemaakt levering super snel

Leuke toiletttas

Snel in huis, mooie kwaliteit en veel keuze in figuren om bij de naam te laten drukken.

Het kwam op tijd en het was precies wat ik had verwacht

Ik kwam voor een sporttas en zag allerlei leuke spullen. Niet duurder als elders en dan ook nog met een lieve tekst. Meer dan ik verwacht had.

Mooi product en een snelle levering!

De bidons zien er goed uit en het was een snelle levering!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM