Snelle en goed cadeau en levering

Mooi en naar verwachting

Vlotte service

Nette en vlotte service, het is geworden zoals ik hoopte.

Mooi bedrukt, snelle levering

Helemaal happy

Mooi product snelle levering .

Prima, zou zo weer iets bestellen, heel tevreden

Makkelijke site, alles is duidelijk, levertijd kort en kwaliteit van de producten zijn heel goed.

Gewoon TOP !!!

Heel mooie uitvoering , echt iets voor een meisje. Voldoet aan alle verwachtingen .

Erg goed zeer tevreden

Goed en snel, Zeer prettig volgende keer weer

Simpelweg perfect in orde!

Hele snelle levering, onverwacht echt een goede kwaliteit van de producten en absoluut heel mooi gemaakt! Al mag de prijs wel wat goedkoper ;) maar ik ben een nieuwe en tevreden klant!

Mooi product

Rugtas laten bedrukken met naam en bloem. Opdruk ziet er mooi uit.

Overzichtelijke site en zeer gemakkelijk om gepersonaliseerde items samen te stellen. Je krijgt direct duidelijk te zien hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Snelle levering en items zien er in werkelijkheid precies zo uit als op de foto. In mijn geval een "Happy Horse Konijn Richie met naam geborduurd" besteld. De knuffel is heel zacht en de geborduurde teksten zijn erg mooi geworden. Zeer tevreden over Koter Kado.

Goede omschrijving van product. Product ook precies zo en netjes bedrukt . Erg blij mee. Levering goed te volgen. Gewoon super .

We hebben een knuffel besteld met naam . Makkelijke manier van bestellen Knuffel is geleverd op van te voren aangegeven te tijd. Product zoals omschreven !! Super

Bedrijf met een slechte klachten afhandeling.

Slechte klachten afhandeling na meerdere keren gemailt te hebben Nadat het geleverde (en reeds eerder geleverde) siliconen armbandjes het kort na elkaar hadden begeven na enige rek.

Weer super

Vlugge bezorging, netjes verpakt , mooie producten ga zo door !

Prima kwaliteit, goede service ,snelle levering! Zeker aan te raden!

Toppy

Prima service en kwaliteit

De bestelde handdoeken zijn snel geleverd en de kwaliteit is top!!!

Goede kwaliteit badlaken, snelle levering.

Mooie producten en super zijn geleverd

Prima overzichtelijke site. Goede info over bestelling en mogelijkheid van fouten herstellen

Leuke badjas maar totaal verkreukeld ontvangen

Op zich een leuke badjas ,alleen jammer dat er voor verzenden niet een strijkijzer over heen gaat.Gelukkig heb ik het pakketje zelf eerst ontvangen ,dus doe ik het zelf ,maar anders word het gekreukeld en ongestreken naar de geadresseerde gestuurd ,dat vind ik jammer .Misschien kunnen jullie hier wat mee

Redelijke tas, mooie bedrukking

De tas zelf ziet er netjes uit, snel geleverd, mooi bedrukt, naar wens. De prijs van een vergelijkbare tas zonder bedrukking zal elders 20,- p.s bedragen i.p.v de betaalde 39,95 (met bedrukking). 'Prachtige kwaliteit' sporttas is wellicht een wat overdreven beschrijving, maar het voldoet

Top!!

Prachtig badlaken in een gewéldige kleur mooi geborduurd en snel geleverd!! Super tevreden over dit bedrijf,zeker een aanrader voor een origineel,mooi kado

topservice en prachtig resultaat

ik ben heel tevreden van de service alsook een topresultaat van bedrukking

Goede kwaliteit

Besteld en het was snel geleverd, zachte fluffy knuffel, goed ingepakt. Wel een beetje duur. Als je snel wat nodig hebt om je kado te personaliseren dan ben je op de juiste plek. Je hebt veel keus hier.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM