Snelle levering super

Overzichtelijke website en snelle levering!

Goede prijs kwaliteit verhouding! Super stoere logeertas voor mijn neefje gekocht met zijn naam in stoere letters.

Snelle en verzorgde service

Mijn bestelling werd supersnel bezorgd. Vanaf moment van de bestelling tot moment aflevering word je goed op de hoogte gehouden, per email. Mijn besteld artikel voldoet ook 100% aan mijn verwachtingen. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Top!!!

Snelle levering. Product zoals omshrijving.

Prachtige kwaliteit, goede prijsverhouding voor wat je krijgt

In nog geen week had ik de tas al in huis, je kan naam opdrukken en ook een thema logo kiezen voor het cadeau wat je kiest, heel leuk en persoonlijk cadeau om bij elke gelegenheid als je iemand hiermee wil verrassen.

Biebtas

Prachtige biebtas voor mijn zoontje van vijf besteld Is goede formaat en de bedrukking is mooi geworden Persoonlijk vind ik de tas beetje aan de dunne kant maar misschien hoort het zo .

Prachtig

Ik ben zeer tevreden over de spulletjes die ik ondertussen al bij jullie heb besteld!!! Zowel de ontvanger en ik zijn heel blij met deze cadeautjes! Mooie spullen , goed van kwaliteit en prachtig bedrukt!!! Ik ben blij!!!

Heel fijn

Snel geleverd. Duidelijke website. Artikel mooi afgewerkt! Zoals verwacht

Leuke website!

Bestel proces is heel makkelijk alleen jammer van de hoge verzendkosten!!!

Heel tevreden

Makkelijk om bestelling te doen. Dekentje was ook rap thuis geleverd. En is heel mooi. Heel tevreden dus.

Prima uitleg.

Er stond dat de petjes een maat kleiner uitvielen, dus bestelde ik voor 6-12 maanden voor mijn kleinzoon van 5 maanden. Deze was nog heel klein en heb nu dus nog groter besteld. Misschien had ik nog beter moeten lezen

makkelijk bestellen, snel geleverd

het bestelproces ging heel snel, de levering ervan net zo

Tas

Goede kwaliteit. Leuke tas en super mooi. Alleen jammer dat er maar 10 letters op kunnen

Precies zoals we het voorgesteld hadden

De banden zijn perfect Mooie kleur en mooie naam

Perfect!

Mooie producten (tas en t-shirt) en super snelle service!

Goed product

Doen wat ze zeggen

Snelle leverling

De kleur is anders dan op de website

Het rugzakje is helemaal de kleur niet die je op internet ziet en besteld. Helaas is hij donkerder.

Heel leuk en vlot voor een mooie prijs

Prettig. Duidelijk. Ze doen wat ze beloven.

Soepel verlopen proces alleen jammer van de cadeau verpakkingen

Artikel is bedoeld als cadeautje, daarom cadeauverpakking bij besteld. Bij aflevering bleek het artikel zonder cadeauverpakking in een tasje gestopt dat kennelijk als cadeauverpakking moet dienen. Beetje duur tasje dus en geen ingepakt cadeau.

Goede ervaring!

Netjes geregeld

Bidon laten bedrukken

Bestelling snel en goed uitgevoerd zoal verwacht

Het product op zich is prima

Maar als je ook n kado verpakking erbij besteld en die er dan niet bij zit is dat niet leuk. Nu moet ik alsnog voor n inpak zorgen.. Wel heb ik het bedrag voor de kado verpakking netjes terug ontvangen.

Ik had een teddy tas met naam gekocht en ben echt super tevreden. Het is heel mooi geworden!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM