Mooie handdoek

Makkelijke site om te bestellen en snel bezorgd

Duidelijke website. Vlotte levering . Mooie sport/ reis tas met mijn naam er op. Keurig. Fijne tas.

Leuke knuffel

Super leuk, wel jammer dat het letter type was klein is en daardoor de naamnoet goed zichtbaar is..

Snel bezorgd en altijd top kwaliteit !

Altijd goed op de hoogte gehouden van de verzending !

Snelle service geen poespas makkelijk te bestellen

Vijf gymtassen besteld met naam erop . Voor een digibeet is mij gelukt aanwijzingen prima.

Blij mee

De lunch bakje en drink beter ziet er mooi en goed gemerkt uit.

1ste keer dat ik bij jullie besteld heb dus was best spannend maar moet zeggen dat ik zeker tevreden ben. En ook met jullie gemaild voordat ik bestelde kreeg ook netjes een mail terug met uitleg.

Helemaal super!

Supersnelle service! Mooi produkt, goede communicatie

Supertevreden

Ik was op zoek naar gepersonaliseerde, siliconen sleutelhangers en deze vond ik bij Koter Kado. Ruime keuze in kleur en 1 of 2 bedrukkingen. Vlot besteld en nog vlotter geleverd. De sleutelhangers voldeden aan wat ik in gedachten had. Kortom...Koter Kado, als ik iets zoek, zal ik steeds eens op jullie aanbod kijken. Jullie zijn een aanrader.

Goed product en snelle levering

Heb een gepersonaliseerde kofferriem besteld, erg mooi bedrukt! Ziet er goed uit. Ook snel geleverd, de volgende dag al.

goede kwaliteit

de kwaliteit van de BBQ-schorten zijn erg goed en dat voor een hele leuke prijs; ook snelle levering van de producten

Snelle levering en was exact wat ik bestelde ,niet twijfelen.

Altijd goed

Ik bestel hier altijd het konijntje met de naam erop geborduurd. Iedereen is altijd blij met het kado. Snelle service, makkelijk te maken qua kleur naam lettertype etc.

Heel tevreden!

Mooi rugzakje! Heel mooi geborduurd ook! Super tevreden van de aankoop!

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Product zoals het hoort en binnen drie dagen geleverd

Makkelijk te gebruiken website en snelle levering!

Het cadeau met naam was eenvoudig te bestellen op de website. Binnen twee dagen werd het met persoonlijke boodschap afgeleverd.

Super aankoop

Super mooi dekentje en een hele snelle levering. Top!

Slechte kwaliteit shirt

Het shirt is slobberig en ziet er goedkoop uit. De belettering is wel erg mooi.

Een fout van mijn kant werd gelijk omgezet naar de juiste kleur. Top!

Mooi precies mijn wens.

Geweldig en mooi

Heel mooi dank u

.leuk shirt en zit lekker

Snelle levering,

Happy Horse konijn besteld met naam geborduurd. Ziet er mooi uit.

Zeer tevreden super mooi!

Deze beker met naam hebben we besteld voor onze kleindochter Hij was nog mooier dan we dachten. Kleuren prachtig en heel netjes afgewerkt.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM