Snel en superleuke artikelen

Ik heb een schattig schortje gekocht voor een jarig meisje. Binnen een paar dagen heb ik het pakje al ontvangen, dus super snel en heel erg mooi en zelfs inclusief de tekst.

prima geregeld allemaal, ieereen blij

snel geregeld en alles netjes bijtijds verstuurd en ontvangen.

Prima kwaliteit handdoek en mooi geborduurd

Prima product en snel geleverd.

Zeer tevreden, vlotte verzendingen

al jaren zeer tevreden van mijn bestellingen <3

Perfect, en snelle levering

Zie boven

2 toilettassen voor 15 jarigen gekocht in 2 verschillende kleuren , met 2 verschillende namen als opdruk, alles klopte, mooi materiaal , de namen en kleuren .

Mooi product, kleur komt niet helemaal overeen met foto, meer bruin

heel goed

snel

Makkelijk te bestellen en te bewerken in de app. Snelle levering.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit Correcte prijs Vlotte, correcte levering

Jammer

Ik vond het jammer dat het borduurwerk aan de achterkant van de oren heel lelijk zichtbaar zijn. Ziet er heel goedkoop uit.

Top service en producten

Alles ging snel en netjes.. en het kado zoet er zo netjes uit.! Nu al aangeraden aan andere en gaat in de toekomst zeker vaker gebruikt worden.

Overzichtelijke website, snelle service, hoge kwaliteit

X

Snel en mooi produkt

Het bestelde: tassen met naam en print, ziet er zeer goed uit en bovendien ook snel geleverd. Bovendien goed op de hoogt e gehouden

Super mooi

Heel mooie gouden opdruk en kwaliteitsvolle tas! Zeker een aanrader!

Zo leukkkk!

Wat een leuk kado om te geven. Bestellen was zeer eenvoudig en de berichtgeving na bestellen ook in orde. Levertijd was 3 dagen. Wij en vooral onze dochter zijn er blij mee.

Mooie dingen en mooi bedrukt

Makkelijke site, aan alles is gedacht.

Perfect en super vlot!

Erg snelle levering en zowel de rugzak als handdoek zijn erg mooi. Een echte aanrader!

Snelle en goede service

Knuffeltje met naam was erg snel in huis

Super !!

Heel erg bedankt voor de snelle levering! Wat geweldig zeg! Mooie tas. Onze cliënt is er ontzettend blij mee.

Een hele fijne betrouwbare winkel

Hele fijne winkel. Ik had een klein foutje gemaakt met mijn bestelling, Dit is prima opgelost. Tien sterren waard

Mooi cadeau

Knuffel konijn met de naam vd baby erop erg leuk

Heel tevreden en snelle service!

Bedrukte sport handdoek ziet er mooi uit.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM