Naar verwachting

Snel en goed.

Na bestelling werd mijn badjas met naam binnen 3 werkdagen geleverd. Keurig en volgens afspraak.

Een echte aanrader!

Hele mooie zeer stevige Zwemtas! Ruimer dan ik had gedacht. Dus top! Heel mooi de naam erop bedrukt. Een supercadeau voor kinderen.

Snelle en goede verzending

Mooie teddybeertas

Wat een leuke tas met naam. Ik had wel verwacht dat de teddystof iets luchtiger was. Maar verder super schattig. Snel geleverd.

Wauw!

Bij een bekende site ging mijn levering mis. Ik zocht op internet voor een alternatief en kwam bij Koter Kado terecht. Omdat ik nog nooit van de site had gehoord was ik een beetje sceptisch maar wauw! Ik bestelde een tasje met naam bedrukt voor mijn zoon en dit word het nieuwe kraamcadeau voor mensen om ons heen. Super goede kwaliteit en heel mooi bedrukt.

Nooit eerder van deze site gehoord tot Google me erop wees. Leuke producten, goede kwaliteit en supersnel geleverd. Ik vergeet deze site niet meer.

Snelle levering en altijd leuke cadeautjes in een mooie verpakking

Snelle service van goede kwaliteit

Mooi tasje, snel gepersonaliseerd en netjes verpakt.

Fijne site. En klant wordt goed op de hoogte gehouden. Enige producten.

Vlot en correct geleverd

Zoeken naar product eenvoudig en voldoende keuze. Correct en vlot geleverd.

Super. Snelle service

Makkelijk

Fantastisch mooi product

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima, alles in orde en snelle levering

Bij vragen, via email, snelle reactie. Verder alles prima in orde en een snelle levering.

Niet geheel tevreden

Op zich een mooie slab maar ik had ‘m groter verwacht. Op de site staan de maten dus het is mijn eigen fout. Alleen de slab lijkt op de foto’s groter.

Lunche box en beker met naam

Ik heb dit mooie setje besteld voor mijn zoontje zijn verjaardag. En hij was heel verast en erg blij ermee , (vond hij erg cool) Meppel is sowiezo een goed merk! Zeer tevreden!

Snelle en goede service! Bestelling zeker naar verwachting. Mooie kwaliteit

Zie hierboven

Op zich goed

Tas en band zijn een heel andere kleur dan ik besteld heb

Slecht

Als iets misloopt is de klantendienst 1 groot fiasco

sommige kleuren handdoeken bleken niet beschikbaar

ik werd min of meer gedwongen om de geborduurde naam te kiezen aangezien sommige kleuren voor bedrukte handdoeken (al geruime tijd) niet beschikbaar zijn

Lange levertijd, verder oke

Zondag besteld, pas vrijdag geleverd. Tas laten bedrukken, ontvanger was er erg blij mee

Zeer vlotte levering

Zeer vlotte regeling en zeer mooie bedrukking op een handdoek. Fijn afgewerkt dus een echte aanrader.

Super snelle service

Erg tevreden met de rugtas Mooie kwaliteit en letters mooi bedrukt Kleinzoon erg blij mee

Keurig afgeleverd

Konijn mooi geborduurd en keurig afgeleverd. Blij mee !

Duidelijke bestelling, snelle levering en mooi product!

Het was heel makkelijk en duidelijk om te bestellen, ik kreeg het product heel snel thuis en de tas is heel mooi!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM