Kwaliteit, betrouwbaar!

Fijn om je kado persoonlijk te maken.

Heel mooi

Heb een kofferriem besteld en het is heel mooi bedrukt Dankjewel!

Superleuk!

Superleuk rugzakje met naam. Goede kwaliteit. Mooi ingepakt in kadotasje. Snelle levering.

Kwaliteit kan beter

De test blijf niet lang op deken De label is verkeerd gezet beter nakijken voordat gaat opsturen

Uitstekend product snelle llevering je wordt goed op de hoogte gehouden

Prima product

Mooie tas en een snelle levering.

Leuk

Leuk blauw rugzakje als geboorte cadeautje

Perfect in orde ,snelle levering

Is aan te raden ,alles perfect in orde

Snelle levering, precies zoals op de website. Voor herhaling vatbaar. En een prima prijs, ook heel belangrijk.

Goede informatie over de levering

Geweldig bedrijf !!! Een aanrader !

Ik heb bij Koter Kado besteld en was zelf aan de late kant … het bedrijf heeft uit zichzelf aangeboden hun uiterste best te doen voor ons en DAT HEBBEN ZE GEDAAN !!!! Het product moest geborduurd dus extra werk en ze hebben t voor elkaar gekregen ! En tussentijds werden we op de hoogte gehouden . Echt een superservice !! En zoooo mooi gemaakt !!! Het konijn zelf ook van heel zachte kwaliteit ! Mn nichtje en baby zijn er blij mee ! Ze vinden t ook mooi !! Ik raad dit bedrijf iedereen aan want zo,n service vindt je niet zo vaak .. Bedankt Koter Kado voor de perfecte supersnelle service en prachtig product !!! IK zal zeker nog vaker bij U bestellen ! Groet Francine

Super snelle levering Alleen jammer dat je allen via de mail iets kan vragen over je bestelling en niet telefonisch

Snelle service Duidelijke communicatie

Snelle service en duidelijke communicatie Goed product zoals beschreven

Mooi geborduurde badcape

Het is een mooi product, goede kwaliteit, kleuren zoals op de site en goede prijs

Kwaliteit prijs verhouding matig

Kinder 't shirt met naam, vallen erg klein, we hadden al voor de zekerheid maat groter gedaan. Maar leeftijd op 't shirt kloppen niet. Ook de kwaliteit prijs verhouding vinden wij te duur, kwaliteit t shirt is matig. Opdruk en naam is goed.

Snel keuze voor cadeau

Prima, snelle levering

Mooie opdruk

Snelle levering, uitstekende service

Vier verschillende konijnen besteld met verschillende namen erin geborduurd. Alles wat super snel klaar en snel geleverd.

Zeer duidelijke website Zeer snelle service

Leuk om cadeau te geven

Het is alles wat ik er van verwachtte

Snelle levering. Waar voor je geld

Leuk geleverd met kado verpakking. Het zag eruit als verwacht

Als hierboven omschreven

Gewoon TOP!

Prachtig resultaat en snelle levering!

Super snelle service

Heel tevreden van deze site . Alleen jammer van de hoge verzendingskosten maar al bij al de producten die ik heb besteld waren super mooi

Goede kwaliteit en snelle levering

Heb een drinkbeker besteld en deze is binnen een dag geleverd! Goede kwaliteit en ben zeer tevreden

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM