Er mooi cadeau om iemand te geven

Mooie kleur mint besteld. Zeer zachte knuffel, heerlijk voor kleine kindjes. Cadeau viel zeer in de smaak. Heel erg mooi.

In eerste instantie een knuffel ontvangen met een gat er in, toen heb ik gemaild en kreeg binnen een uur reactie met excuses en kreeg binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd, zeer goede service.

2 tassen besteld. 1 tas super, andere minder

2 tassen besteld. 1 tas echt perfect. Andere tas, de teddy tas geborduurd met naam. Naam zo goed als niet leesbaar, erg zonde

Zeer snelle en nette levering. Keurig verpakt. Aanrader.

Snelle levering, duidelijke site.

Snelle levering Duidelijke site Leuke prijs Veel keus

Leuke dingen , keurig verpakt , snel geleverd !

We krijgen altijd leuke mail over mooie kinder spulletjes ! Al vaak producten, knuffels of kleding besteld en altijd dik tevreden ! Ga zo door !

Heel tevreden !!!

Goede kwaliteit van de aankoop . En op tijd geleverd

goede kwaliteit, snel geleverd

Ik heb al een paar keer keycords besteld. Ik koop ze voor collega's als cadeautje. Zo kan ik voor elke collega de kleur en lettertype gebruiken die bij hen past. De kwaliteit is erg goed. Ze gaan jaren mee. En binnen een paar dagen geleverd.

Netjes

Mooi net product Nette bezorging Al vind ik persoonlijk DHL minder prettig

Het is mooi gemaakt

Ik weet alleen niet hoe lang de namen op het vilt blijven zitten

Goede klantenservice

Wij hadden een knuffeldoekje met naam besteld. Na de bestelling hadden wij de verkeerde kleur ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben de juiste kleur als nog toegestuurd en mochten het andere knuffeldoekje houden! Wat een goede service!!

Top, zeker de service

Kleinzoontje 8weken greep er direct naar. Zacht en zo is er nu maar 1tje hè helemaal gepersonaliseerd

Prima service en meedenken bij een probleem

We bestelden een reistas voor onze kleinzoon. Die vertoonde sterke slijtage na 8 maanden. Toen we dat meldden lag er twee dagen later een nieuwe bij ons.

Mooie en kwalitatieve geschenken

Heb mijn achterkleindochtertje een roos konijn gekocht bij de geboorte en nog een reserve want zonder haar konijn ging zij nooit slapen ! En slaapt ze met alle 2, En nu waren de konijntjes in de was per ongeluk verkleurd en was ze zo verdrietig dat ik nieuw gekocht heb, al is ze nu 4 jaar bijna 5 maar gaat nooit slapen zonder haar konijnen, nooit ! Mila is zo gelukkig met haar konijnen ! En de kwaliteit is uitstekend want die worden nu al al die jaren wekelijks gewassen en zagen er nog heel goed uit !

Prima service. Tijdige levering. Product is ook naar wens

Ziet er mooi uit

De badjas met naam komt mooi uit, mooi verpakt.

Precies zoals het voorbeeld

Goede communicatie, snelle levering. Top

Goede site, zou wel fijn zijn als je het resultaat ook te zien krijgt!

Prima.

Mooie kwaliteit t shirt in precies de goede kleur. En heel netjes geprint.

Mooi

Prachtig

Wow mooie handdoeken!

Boven verwachting mooie sauna handdoeken. Mooi borduursel, goede kwaliteit handdoek.

Prima service, waar voor je geld

Leuke knuffel met borduursel gekocht en met leuk kaartje verstuurd. Levertijd prima en volgens afspraak geleverd.

Super snel geleverd mooi zo als ik verwacht had

Geen duidelijke uitleg over tas met naam

Ik kreeg een mail met de aanbieding van een ‘tas met naam’ met plaatje van een zwemlogo. Mijn kleinzoontjes krijgen eerdaags les: dus leuk! 2 besteld, kreeg ze zonder zwemplaatje binnen. Wat bleek: ook al klikte ik op een link waar een tas met dat plaatje op stond, ik had bij het vakje ‘tekstregel’ moeten kiezen voor een logo. Ik dacht dat met die tekstregel de naam van het kind bedoeld werd.. dus ook een beetje mijn eigen schuld dus, maar helaas kon het plaatje er niet alsnog op gezet worden.. en ook geen nieuwe tassen… jammer, geen goede service

Prima bedrijf, snelle levering.

Prima bedrijf grote voorraad van vele producten en snelle en correcte levering en afwerking.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM