Duidelijke website.

Duidelijke website. Kreeg heel snel e-mail dat gekozen kleur niet meer leverbaar was. Kon ook nog afleveradres wijzigen. Giede service.

Snelle en goede service

Netjes afgehandeld.

Mooie functionele tassen

Dit zijn zeer mooie en functionele tassen.

Makkelijk te bestellen en snel ontvangen.

Mooie diverse producten in verschillende kleuren.

Snelle levering mooi ingepakt.

Prachtige handdoek met opdruk en zeer snelle levering!

Uitstekende service!

Een verzoek buiten de aangegeven mogelijkheden om werd zonder problemen gehonoreerd.

TOP

eenvoudig te bestellen, duidelijke website en supersnelle levering! Kan niet beter

Snelle service en mooie knuffel met naam en geboorte datum erin geborduurd!

Super!!

Mooie kwaliteit, goede site. Ook werd mijn wens voor het bedrukken: eerst de naam, dan een paar spaties en dan het symbool, perfect uitgevoerd. Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan, is altijd perfect! Als ik weer iets nodig heb, kom ik zeker hier terug!

Altijd super kwaliteit en service

Dit is mijn derde bestelling voor een tas en broodtrommel met fles, het is echt super kwaliteit en het blijft mooi!

Leuke cadeaus voor schappelijke prijs, snelle en adequate levering

Leuke cadeaus voor schappelijke prijs, snelle en adequate levering

Mooie spulletjes, heel snel geleverd.

Top service!

Bestelling naar wens, snelle levering Top!

snel en professioneel geregeld!

De site is gebruiksvriendelijk en er zijn veel leuke producten!

Leuke producten. Supersnelle levering. Achteraf betalen.

Prima.

top!

op mijn verzoek werd mijn bestelling snel gemaakt en verstuurd, zodat ik het op de feestelijke dag cadeau kon geven!

snel een goed produkt voor mooie prijs

Wij wilden voor onze kleinkinderen iets anders echt iets persoonlijks voor elk van hen. Na kort zoeken gevonden wat we wilden, besteld betaald en erg snel binnen. Kwaliteit van het product is goed precies zoals omschreven op de website. In kort kunnen wij in elk geval niets vinden dat ook maar een beetje negatief is.

Snel

Mooie opdruk op rugzak en snelle levering

Ziet er fantastisch uit

Super mooi geworden echter nog niet in gebruik dus weet nog niet hoe de kwaliteit is

Leuke tas

Leuke tas mijn kleindochter is er blij mee

Matig

Bij aankomst was de broodtrommel beschadigd ( de naam erop ) en bij de fles hetzelfde. Zeer zonde . Maar het idee was leuk!

Hele goede ervaring

Prima product en ziet er goed uit. Heb eerder dit product besteld en nu weer dus ben zeer tevreden. Kwaliteit is ook goed.

Teleurgesteld in het resultaat

Ik heb een medium rugzak met naam besteld. In de tool zie je dan het lettertype en de kleur van de letters op de kleur van de tas. Er staat ook op de website dat de kleuren in het echt enigzins anders kunnen zijn. Daar hou je dus al rekening mee. Echter vinden wij het kleurverschil wel heel groot met als gevolg dat je de letters bijna niet ziet. Via de email al contact gehad met koterkado. Zij kunnen hier helaas niks mee omdat iedereen andere wensen heeft qua zichtbaarheid van de opdruk. Voor ons betekent dit wel dat we niet meer gaan bestellen bij koterkado omdat de tool ons inziens niet een goed beeld geeft van de werkelijkheid.

Bestellen was lastig, sommige keuzemenu's kwamen bij 1e poging niet tevoorschijn

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM