Mooi product met prima service

Voor het sporten heb ik een gepersonaliseerde bidon gekocht. Pluspunten: > product oogt zoals op de foto > kwaliteit naar verwachting > vlotte betalingsmogelijkheden > eerlijke prijs > snelle levering

Super content van de bestelling. Snel gemaakt en zeker snel geleverd! Echt top!

De service was wederom super !

In verleden heb ik ook al eens hier besteld. Nu wederom een bestelling gedaan. Iedere keer sta ik weer verbaasd hoe mooi mijn bestelde artikel eruit ziet. En dit keer had ik het super snel in huis. Dit zal niet de laatste bestelling bij jullie zijn :) Top kwaliteit en service !

Mooie deken

Ben zeer tevreden Al verschillende dingen bij jullie besteld

top

super snel en mooi!

Gewoon top

Alles zoals overeengekomen, afspraak is afspraak top product.

Mooie producten, snelle levering!

Mooie (kraam)cadeaus en zeer snel geleverd. De verzendkosten maken vaak net cadeautje wel even flink wat duurder, waardoor ik zelf vaak voor een goedkoper cadeautje kies.

Snelle goede service

Goede kwaliteit en leuke cadeau opties.

Geweldig schattige "teddy" toilettas met naam laten bedrukken als kraamcadeau. Snelle service, mooie kwaliteit en goed ingepakt. Het was een feest om te geven.

Verpakking

Het konijntje en de tekst zijn mooi, maar zou het nog mooier vinden als het netjes verpakt zou worden en niet zo in een doosje gegooid zou worden met versturen. Het is best veel geld voor zo’n klein knuffeltje dus iets meer aandacht daaraan zou een betere ervaring geven zeg maar.

Precies gekregen wat ik verwachtte!

Online foto's zien er nog wel eens wat anders uit dan ze in werkelijkheid zijn. Deze knuffel was precies zoals ik dacht dat hij zou zijn!

Heel mooi knuffer

Snelle levering en mooi knuffel met eigen text. Heel blij mij

Mooi product

Tas met opdruk besteld. Op tijd geleverd en zeer tevreden over het resultaat

Leuke boodschappen tas

Leuke handige en stevige boodschappentas. De vorige was veel gebruikt de gaten zitten er in.. en de opdruk nog steeds goed zichtbaar. En heel. Niet er af gebladderd of beschadigd.

Goed dingen.

Heel goed!

Leuke ervaring en kennismaking

Snelle en correcte levering ook producten van degelijke kwaliteit.

Badjas met geborduurde naam besteld. Snelle levering. Product ziet er mooi uit en ook de borduring is mooi aangebracht. Klein minpuntje is de verpakking. Zo los in een kartonnen doos. Een vloeipapier om de badjas zou het echt af maken!

Mooi kado

Een hele leuke knuffel, alleen ik heb mij verkeken op de maat van het konijn ik had hem groter verwacht

Prachtig verzorgd en afgewerkt

De babycape zag er schattig uit. De naam was er mooi en in goede verhoudingen op geborduurd. En het werd fijn snel toegestuurd.

Bedrukking viel tegen

Happy horse knuffel laten bedrukken met naam. Het was mij niet duidelijk dat de naam helemaal doorgestikt zou worden. De achterkant ‘ziet er niet uit’. Tekst was ook wat groot maar dat heb ik mogelijk zelf niet goed uitgezocht. Doos was bij levering helemaal kapot en open. Verder opzich prima levering (mails met statussen etc.) maar over resultaat bedrukking kan KoterKado duidelijker zijn.

zeer mooi product en vlot geleverd

zeer mooi product en vlot geleverd

Mooi op tijd en schattig verpakt

Het knuffelkonijn ziet er schattig uit. ,mooi en op tijd geleverd.

Handige website en snelle correcte afhandeling en een heel mooi produkt

Handige website en snelle afhandeling

Preview toonde anders dan wat ik heb ontvangen.

De preview was goed en ik heb iets anders ontvangen. Hier niet tevreden over en dit gemeld aan de klantenservice. Na wat heen en weer mailen de bevestiging gekregen dat er een nieuwe wordt opgestuurd. Heel fijn! Kwaliteit van de handdoek en bedrukking is mooi.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM