Zeer vlug geleverd.

Zeer vlug geleverd en in zeer goede verpakking.

Nvt

Keurig en op tijd

Via site leuk konijn met namen geborduurd besteld. Moest t eigenlijk vlug hebben.... gelukkig washet op tijd, netjes verpakt en vooral, precies zoals besteld! Zeer tevreden

oké

Geen opmerkingen.

top en snel geregeld, meerdere keren al besteld.

heb meerdere keren al wat besteld, makkelijk bestellen op de site. en is altijd heel snel binnen.

Mooie en leuke producten en snelle levering!

Al jaren fan van Koter Kado, ze hebben leuke spullen en snelle levering.

Duidelijke website, goede kwaliteit en snelle levering.

Prachtig product, wel een beetje prijzig.

Heel erg mooi geborduurd.

Top !

Super !

Besteld Betaald en is aangekomen

Waar voor je geld en snelle service

Veel keuzes, makkelijk te bestellen en snelle levering. Al meerdere keren iets besteld en nooit teleurgesteld

Prima schort, redelijk geprijsd, vlot geleverd.

Zie hieronder

Leuke artikelen. Makkelijk te personaliseren. Top!

Prima en snel geleverd

Had het snel in huis en mooie kwaliteit handdoek

Altijd goede kwaliteit, super service

Belabberd

Koffertje werd thuisbezorgd met verroeste schroeven. Klacht gemeld met foto. Antwoord wat ik kreeg was dat ik het met een doekje moest schoonmaken. Ik bestel veel online, maar zo’n slechte ervaring heb ik nog nooit gehad.

Erg leuk cadeau en heel snel ontvangen

Leuke tas met opschrift besteld. Snel geleverd en collega heel blij mee gemaakt.

Goed en mooi produkt

Snelle levering en zowel de bedrukking als het borduren zien er mooi uit. Dit zal niet de laatste keer zijn dat ik hier iets bestel

Bestelling

Ik heb snel mijn bestelling thuis geleverd gekregen. Het is wat ik besteld had en vind het ook heel mooi gedaan.

Heel tevreden !

Veilig en vlug besteld ! Mooi gepersonaliseerd ! Fruit-infuus is heel gemakkelijk in gebruik.

Leuk kado

Makkelijk bestellen, betalen en verzenden. Goede informatie over de bestel- en verzendstatus.

blij met de snelle levering.

de bestelling is snel binnen en

snelle levering en zag er leuk uit

Had het er snel en makkelijk binnen. Zag er erg leuk en verzorgd uit.

Super leuke cadeaus en snel geleverd, top!

Ik ken KoterKado al jaren. Vroeger voor mijn eigen kinderen brooddozen en bekers besteld en nu al vaak een handdoek of rugzakje met naam voor de geboorte van een baby. Veel keus en ziet er altijd goed uit! Cadeau wordt tot nu toe altijd enthousiast ontvangen.

Betaalbaar en mooi

Goede kwaliteit, netjes afbeelding met naam op rug- en gymtas gezet. Stoere spullen voor onze zoon. Keurig gedaan en ook snel geleverd.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM