Heel leuk

Mijn dochter vond het een mooi cadeautje, helemaal blij mee

Uitstekende snelle service, mooie producten.

Het was de eerste keer dat ik bestelde en ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van de produkten die ik besteld had en of er snel geleverd zou worden, dit omdat ik in de toekomst anel een produkt in huis wil hebben. Maar alle dingen die ik had besteld zijn mooi geborduurd en mooi van kwaliteit. Dus zeker een aanrader dit bedrijf. Toen mijn dochter de spullen zag heeft ze gelijk iets besteld als kraamkadootje voor een vriendin.

Zoals het hoort

Artikelen zien netjes uit en snel geleverd,!!

Top, snelle levering. Ziet er weer netjes uit.

Al vaker besteld. Altijd goed en netjes verzorgd.

Snelle service en goede kwaliteit

Leuk kado rugzakje met naam gegeven als kraamkado en snelle service

Prachtige koffers!

Prachtige koffers, snelle levering!

Onduidelijk

Ik dacht de bedrukking is geborduurd. Maar dit was niet het geval. Dit misschien beter laten zien op de foto’s of duidelijker formuleren.

Echt niets op aan te merken. Alles was perfect. Snelle service en producten zijn zo leuk en van goede kwaliteit!!

De kleur van het badjasje wijkt af met de kleur op de foto.

De kleur van het badjasje is anders dan de kleur op de foto van jullie site . Jammer want ik heb reeds eerder drie badjasje besteld en daar was de kleur hetzelfde als op de foto . Het is een kraamcadeau voor een vriendin en daarom vind ik het heel spijtig dat het niet de kleur is die ik op de foto zag . Wat gaan jullie hieraan doen ? Wachtend op antwoord , groet Desiree van Aalen Ring 189 ( 3195XE ) Pernis Tel nr 0681000813

makkelijke site , snelle levering

duidelijke site , veel keuzes . makkelijk te bestellen en snelle levering .

Snelle bestelling & levering

Snelle bestelling & levering. Gemakkelijk bestelproces, knuffels met naam snel en netjes verpakt verzonden. Helemaal tevreden!

Tas snel geleverd. Mooie tas, ruime tas. Ziet er uit als op de website.

Top product + service!

Fijne website overzichtelijk en je kan makkelijk personaliseren. Service is snel en netjes! Gelijk e-mail ontvangen van besvestiging daarna dat hij in behandeling is en binnen 2 dagen had ik het artikel al ontvangen. Netjes ingepakt niet zoals vele revieuws aangeven dat het artikel verkreukt was. Top! Bedankt en ik bestel zeker weer als het nodig is.

gewoon super

en binnen 2 dagen in huis

geweldig

zeer mooi kraam kado super netjes afgewerkt

De sporttas is leuk

Een sporttas besteld voor mijn kleinzoon en hij was echt leuk

Super op alle fronten

Snelle levering, heel mooi product!

Goede kwaliteit, snelle levering

Prima website, leuke spullen! Snelle levering.

Duidelijke website, duidelijke communicatie, snelle levering. Kwaliteit is zoals verwacht.

Het bestelde product werd heel snel geleverd.

Heel makkelijk om te bestellen

Jullie hebben zo’n goede keuze … tweede keer dat ik heb besteld .. komt ook weer in Toekomst

Leuke cadeaus, snelle levering, goede kwaliteit.

Snel en goed voor prima prijs

Snel geleverd, prima kwaliteit voor een mooie prijs.

Supermooi!!!

Twee roze beren bij jullie besteld met ieder eigen kleur truitje met verschillende kleur bedrukking. ZE ZIJN PRACHTIG!! Mijn man gaat de beren aan onze kleindochters geven als troostknuffel ,tijdens zijn ziekte en voor als hij er spoedig niet meer is. Bedankt voor de snelle levering!!toppp!!

Goed snelle levering

Mooie handdoek super