Snelle levering en van uitstekend kwaliteit.

Snelle levering en van uitstekend kwaliteit. Geborduurde naam is met speciale tekens wat ik in de opmerkingen heb vermeld en hier is rekening mee gehouden. Uitermate tevreden!

Mooi...verzorgd en snel.

Netjes gemaakt...mooi kwaliteit..snel en mooi verpakt

4x Prachtige kwaliteit handdoeken.

2 verschillende kleuren handdoeken en 2 verschillende kleuren om de namen op de handdoeken te borduren, prachtig resultaat. Via de post goed bezorgd in een doos.

Zag er prima uit en snelle levering!!

Ik koop al jaren producten bij Koterkado. Vooral kraamcadeaus vind ik leuk om bij heb aan te schaffen, omdat je er een persoonlijke noot aan kunt toevoegen. De producten zijn altijd erg mooi, de verzending is super snel en alles gaat tot nu toe lang mee. Ik heb zeer tevreden over deze webshop!

Snelle levering en de verwachtingen waar gemaakt

Snelle levering en product is mooi geworden

Mooi knuffelkonijn van Happy Horse

KoterKado heeft alles netjes verstuurd op de datum die we aangegeven hadden. De knuffelkonijnen zijn mooi geborduurd en heerlijk zacht. Super leuke knuffel om weg te geven.

Schortje ontbreekt 1 zin.

Leuk schort alleen is de opdruk niet zoals ik had opgegeven. Dit moest zijn: Noor Patissier en cupcakekoningin. Patissier staat er niet op.

netjes, snel en goede kwaliteit

De site is duidelijk, waardoor de bestelling makkelijk te plaatsen is. Snelle reaktie, snelle levering en goede kwaliteit

Kado voldoet volledig aan de verwachting. Levering is volgens afspraak en prijs kwaliteit verhouding is goed.

Het bestelproces gaat heel gemakkelijk, het cadeau is snel geleverd en Koter Kado zit een stuk lager in prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Uitstekend!

Vast adres voor kraamcadeaus bij ons. Altijd een superkwaliteit en service!

Uitstekende service - persoonlijk contact - mooi product

keurig op tijd afgeleverd

het artikel voldoet aan hetgeen er op de site staat en een snelle levering

Mooie Tas .Goede kwaliteit

Prachtig....mooie stof.

Snelle service...mooie kwaliteit...echt een aanrader.

Fijne en snelle service

Eigenlijk koop ik hier altijd wat leuks voor een pasgeboren baby! Het is uniek, want je kan er zijn/haar eigen naam op borduren en daarnaast is heeft het een snelle service!

Super leuk cadeau! Viel in de smaak

Leuk cadeau, netjes geleverd en leuke cadeau verpakking erbij

Netjes

Heb een persoonlijke tas besteld. Die is netjes en snel afgeleverd.

Goede kwaliteit

Mooi product, vlotte levering.

Voor onze kleinzoon die bijna één jaar wordt zocht ik op internet een leuke muts. Zo kwam ik terecht bij Koter Kado. Ik wilde zijn naam graag op de muts, ik kon kiezen uit verschillende lettertypes. Ik estelde de muts, en na een paar dagen werd hij bij ons afgeleverd. Her is een leuke muts, ik ben er blij mee. En nu maar hopen dat onze kleinzoon er ook blij mee is!

Prachtig

Ontzettende mooie tas inclusief naam binnen gehad... Mooier dan verwacht

Ik ben erg blij

Op zondagavond was ik zelf weer eens aan de late kant was met het bestellen van een verjaardagscadeautje. Toch besteld met de opmerking of het dinsdag bij mijn nichtje afgeleverd kon worden. Het gepersonaliseerde cadeautje kwam keurig binnen op dinsdag! Top service!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM