Mooie producten

Alles was prima in orde en mooi afgewerkt. De limiet van 80 euro bestelwaarde voor gratis verzending naar België vinden we wel erg hoog en is misschien in de toekomst een reden om voor een andere aanbieder te kiezen.

Snel

Super duidelijk en snel

Alles ziet er keurig en verzorgd uit

Leuk assortiment en snel geleverd

Ik zocht een persoonlijk kado en dat vond ik bij koter. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Goede ervaring!

Een goede en snelle levering!

Geweldig en reuze snel bedankt!!!

Geweldig en reuze snel bedankt!!!!

Vlot geleverd, kleur matig

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Wel is de kleur anders dan het voorbeeld, dat is erg jammer. Omdat het een gepersonaliseerd item is, kan je het dan niet meer ruilen. Copper kleur besteld, kleur lijkt meer vaak bordeaux rood.

Snelle goede service

Leuke knuffel met mooie letters

Mooi deken!

Mooi dekentje

Snelle levering en perfecte afhandeling van de bestelling

Snelle levering en perfecte afhandeling van de bestelling

Mooi kadootje met naam besteld, en heel snel in huis!

Super snelle levering

Woensdagavond besteld, in opmerkingen gezet dat ik het snel nodig was en ik had het vrijdag al in huis! Rompertje is goede kwaliteit, opdruk ook Ik ben helemaal tevreden!

Snel en goede producten

Snel en goede producten.

geweldig

De eerste keer dat ik bij koter kado besteld heb, en ik ben zeer tevreden over de materialen , de opvolging als de korte leveringstermijn.

Mooi resltaat

Keurig bandje, duidelijke tekst

Heel mooi geworden!

makkelijk besteld, snel geleverd.

Snelle levering en top product

Super goede service

Het verliep allemaal heel goed

Leuk schort besteld, prima levering en communicatie

Was hier nog nooit geweest, mijn kleindochter vroeg een schort voor haar verjaardag, zo leuk om haar naam en keukenprinses erop te laten zetten. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het bestelproces, snelle levering.

Mooie producten, snelle levering, goede service

Prima product snelle afhandeling

Goed product en goede informatie over bestellen verzenden enzo

Leuke tas!

Erg leuke tas gekocht met de naam van mijn dochter. De bestelling kwam vrij snel. Helaas lijkt de letter O een beetje op een A, maar verder erg leuk.

Heel tevreden

Ben heel tevreden.

Ik bestel hier vaak geboorte beren met naam. Hele mooie knuffels, perfect geborduurd. Snelle levering! Kortom TOP!!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM