Communicatie top en mooi product

Ik had wat niet goed gedaan, gemaild en gelijk bericht terug. Super. En daarbij was het bestelde product er snel en erg mooi

Positief

Ondanks de drukte toch een vlotte bezorging. Mijn kleinzoon (21 mndn) is er ook heel. Loopt zelfs binnen trots met zijn rugzakje en muts op rond te paraderen.

Rugtas met naam...zag er prima uit!

Veel keus in kleur tas...kleur tekst...mooie tas. Mijn kleinzoon ( baby 6 weekjes) is er bkij mee.

Snelle levering, precies zoals ik het besteld het.

Zie hierboven!

wat een mooie portemonnee met naam

Portemonnee met naam en ster besteld voor onze jongste kleinzoon. Ziet er mooi uit. En werd snel besteld. Oma blij en kleinzoon vast ook.

Super tevreden, mooie kwaliteit,goed prijs

Vind de kwaliteit heel goed met de prijs daarom ga ik zeker vaker bij jullie besteld, heel blij met mijn tassen voor de kids met naam er op en al veel complimenten gehad van mensen dat ze mooi maat hebben de tasjes, Bedankt die het gemaakt heb ben er blij mee

Snelle service Mooi product

Snelle bezorging , volgens afspraak

Wij maken gebruik van jullie bedrijf voor de kraamcadeautjes voor onze buurtvereniging. Elke pasgeboren baby krijgt 1 beer met naam

Mooi afgewerkt product van hoogwaardige kwaliteit

Het product is mooi afgewerkt en heeft een goede kwaliteit, Het pakje kwam mooie toe en had geen problemen

Mooie tas! Mooie opdruk

Mooie tas, zoontje erg blij

Snelle service, kwaliteitsproducten.

Product zag er goed uit. Had 8 handdoeken laten borduren met naam. Was top!

Leuke kraamkadootjes

Leuke kraamkadootjes die je kan personaliseren. De tutpopjes met ons logo worden altijd leuk gevonden door ons personeel. Deze keer ook snel geleverd.

Prima service en snelle levering

Mepal drinkbeker met naam besteld voor kleinzoon. Kleur was iets lichter dan verwacht maar prima!

Helemaal blij

Badjasje en pyama besteld voor me kleindochter.super kwaliteit en hele mooie kleuren.dank je wel

Hele snelle levering. Zelfs in de drukke periode van kerst. Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling zich op dat moment bevindt. Bestelde producten waren erg mooi.

supersnelle levering, mooie rugzak met naam

snel wat leuks gevonden en besteld en supersnel geleverd

Prachtig

Te laat voor kerst maar toch redelijk snel geleverd, aangezien het feestdagen waren.

Goede kwaliteit

Mooi shirt voor kkeinzoon

Keurig op tijd binnen, goede prijs/kwaliteit verhouding

Makkelijk bestellen op de site en snel geleverd.

Goede en snelle service

Ik had twee tassen met naam waarvan bij allebei de lus niet goed was vast genaaid. Na een mailtje had ik binnen een week twee nieuwe tassen, met naam. Super goed en snel opgelost! Top.

Tweede keer dat ik hier een gepersonaliseerde knuffel heb besteld. Beide keren snel verzonden en ze zijn super leuk en zacht.

Snelle levering, super product!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM