Super levering en product!

Bestelling geplaatst op dinsdag en vrijdags al geleverd! Product precies zoals aangegeven op de website.

Supersnelle levering in superdruk tijd...kerst

Mooie kwaliteit pantoffels met de naam erop gedrukt. Ontvangers waren er blij mee!

Geweldige ervaring

Mooie producten Snelle levering Als ik nog wat nodig heb bestel ik via de site

Geweldig, super snelle levering ondanks de kerst, goede kwaliteit, product zoals omschreven.

Hier bestel ik vaker, top!

Eerste keer besteld en nog mooi voor kerst ontvangen, geheel naar wens!

Stipte en verzorgde zending

De bestelling werd tijdig geleverd en met de meeste zorg verpakt.

keurig op tijd geregeld

3 kinderkoffers met naam opdurk, ziet er prima uit.

Uitstekend!

De Rabbit was net zo leuk in het echt, als op de foto’s. Grote keus uit kleuren voor het konijn en keuze lettertype voor de naam. Snelle levering en leuk ingepakt. Super leuk om kado te geven!

Luxe artikel

Luxe mooie kerstsokken.

Snelle service, snelle levering, gewoon top

Reageerde supersnel op vragen en handelde dit prima af! Echt een site om vaker te bestellen. Levering was erg snel

Mooi item, goede kwaliteit

Snel geleverd, gepersonaliseerd heel blij mee!

Snelle levering.

De levering was snel, daar kan ik niks over zeggen. Ik had een konijn met naam besteld, ik had er express voor een genaaide opdruk gekozen om de chique uitstraling. Nu is het complete oor meegenomen onder de machine, waardoor het nu een goedkope/slordige indruk maakt. Jammer dat het oor niet even aan de zijkant is open gemaakt om zo de opdruk op 1 kant te krijgen. Dit was ook mijn verwachting. Jammer want voor dat geld verwacht je wel iets meer…. (Deze review hoef je niet te plaatsen, deze is puur voor jullie zelf.)

Toppie

Zien echt prachtig uit

Snel, accuraat, goede kwaliteit, prijs goed.

Diverse keren besteld, en je begrijpt; Altijd op het nippertje. En dat zet ik er altijd bij dat ik hoop dat het lukt voor... En ja hoor. Dat lukt! Je ziet de webshop ook groeien. Wat mij betref mag het uitbereid worden met bv hondendekens, katten dekens. (Dat zijn bij aanschaf tenslotte ook koters :-) ) Ook zou een jaarlijkse afkoop van bezorgkosten een mooie optie zijn. Maar ben zeer tevreden!

Prima geregeld

Wordt prima op de hoogte grhouden

Te gek!

Al vaker kadootjes en tas voor mijn eigen zoon besteld. Altijd super leuk!!

Overweldigend

Ben nog nooit zo snel op mijn wenken bediend.

Mooi, goed en snel

!

Superfijn

Alles vlot verlopen; bestellen, levering, producten !!!!

Snel mooi, alle kleuren babybadjasjes zijn een aanrader net als de naamstiksel ls erop,m!

Okergele, groene en silkblue besteld, allemaal mooi

Snel,goed,kwaliteit.

3 dagen levertijd en goede kwaliteit voor mijn geld.

Super levering prachtig produckt

Prima op tijd leveren zeeft goed product

Mooi

Happy horse rabbit met naam , mooi kado . Snelle leveringen.

Ik ben super tevreden, mooier in het echt. Één woord Amazing, een aanrader

Vragen worden snel beantwoord en de levering was echt super snel. Op vrijdag besteld en zaterdag al binnen! Het bedrukken is ook erg mooi gedaan. Heel blij mee.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM