Tevreden met de tas en snelle levering!

Tevreden met de tas en snelle levering!

Heel fijn zaken doen

Snelle levering en fout netjes opgelost

Geprinte handdoeken zijn snel geleverd. Tasjes bleken niet meegeleverd omdat handdoeken er niet in pasten. Na mail hierover werden de tasjes direct gecrediteerd.

alles goed geregeld

prima niets op tegen te zeggen

Prachtig product

Snelle levering van een mooi product. Heel netjes afgewerkt en precies zoals ik het wilde.

Ik had de tas snel nodig, en tot mijn plezier was het binnen 2 dgn in huis ondanks de kerst drukte. Mijn dochter is er heel blij mee!

Goede service & kwaliteit!

Ik had mijn bestelling op korte termijn nodig, dus belde ik eerst de klantenservice om te vragen of dit mogelijk was. Telefonisch werd aangegeven dat ik een mailtje moest sturen waarin ik moest vragen of er een SPOED bestelling gemaakt kon worden. Binnen 1 uur kreeg ik een reactie dat dit mogelijk was. Ik heb gelijk besteld en mijn bestelling was inderdaad op tijd aangekomen. Ik bestel daarom zeker opnieuw!

Goed verzorgd

Ik had een beker besteld met een naam, snelle levering en het zag er mooi uit!

Geweldige service, koop volgende weer!

Eenvoudig bestelproces; snelle levering. Mijn bestelde badcape was helaas niet van de juiste kwaliteit, maar werd direct opgelost! Top bedrijf, bestel de volgende keer weer!

Een mooi product en een snelle levering

Goed en snel geleverd

Komen hun afspraken na

Efficiente levering

Koster Kano doet wat het zegt te doen! Dus goede ervaring en communicatie!

Super snel en goeie kwaliteit

Ik raad het zeker aan

Website was duidelijk. Zeer tevreden over de communicatie van levering

Goede aankoop

De kids zijn er blij mee. Erg leuk dat de naam er op staat.

top

ziet er prima uit en is van goede kwaliteit!

Heel mooi, prima kwaliteit, netjes afgewerkt.

Mooie uitvoering en snel geleverd! Toppie service!

Mooie en kwalitatieve uitvoering; perfect en snel geleverd waarvoor mijn dank

Ik heb al vaker iets besteld bij koter kado, het is altijd top!

super

snelle levering. prima kwaliteit

Voldoet helemaal aan mijn verwachting

Handdoek is van goede kwaliteit, mooi van kleur en opdruk heeft een mooi formaat. Ik ben echt heel tevreden !

Prima in orde

Keurige en snelle levering

Prachtige kerstsok

Mooie kerst sok met naam voor onze kleinzoon gekocht. Mooie stof en mooie Pinquin

Leuk assortiment, snelle levering!

Een hele leuke gepersonaliseerde kerstsok besteld voor mijn zoontje. Ik ben er erg blij mee! Mooie kwaliteit product en snelle levering. Heel tevreden!

TOP

mooie kwaliteit voor die prijs

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM