Betrouwbaar

Artikel geleverd zoals afgebeeld. Geen chinese goedkope dingen.

Super mooi en prcs zoals op de site omschreven. Heel blij

Zeer snelle levering en prima kwaliteit!

Echt perfect en snel

Twaalf verschillende kerst sokken bedrukt met naam en binnen drie werkdagen, alles perfect uitgevoerd en mooie kwaliteit geleverd.

Leuk!

Leuke rugzak met tekst en snelle verzending

Prima weer

Zoals eerder, keurig op tijd geleverd

kwaliteitproduct, mooi afgewerkt, snelle levering, prima service naar aanvang van antwoorden op mail

Zelf sta ik ook in de verkoop en ben ik een persoon die nog naar de winkels ga om inkopen te doen, maar door tijdsgebrek ben ik bij jullie terechtgekomen Superblij met het resultaat, mooi afgewerkt product, op tijd geleverd, snelle reactie bij vragen, kortom alles wat ik verlang van klantenservice Daarbij ga ik zeker nog gebruik maken van jullie site en zal ik alsook reclame hiervoor maken ( is dan wel mondelinge reclame) Fijne feestdagen Van Bosch Peggy

Muts is al kapot

Helaas is de kerstmuts van mijn zoontje binnen 3 dagen al kapot...

Muts is al kapot

Helaas is de kerstmuts van mijn zoontje binnen 3 dagen al kapot...

Heel blij mee!

Toilettassen ontvangen met naam van mijn kleinkids erop. Zo blijven hun eigen spulletjes mooi samen. Correctie en snelle levering. Top!

Heel blij mee!

Snelle levering, topkwaliteit !

Snelle levering, topkwaliteit !

Naast de mooie ideetjes die gepersonaliseerd kunnen worden zijn ze ook degelijk en mooi afgewerkt.

Mooi product en niet duur

Mooi gemaakt met naam en snel verzonden!

Mooi product en niet duur

Mooi gemaakt met naam en snel verzonden!

Teleurgesteld

Het lettertype Designer komt totaal niet overeen met het resultaat wat op de knuffel komt. Het lijken gewoon op blokletters. Navraag gedaan maar blijkbaar is dit precies wat ik besteld heb. Heel vreemd... Jammer want de knuffel is heel leuk en snel bezorgt.

Vlot

Heel vlot besteld en geleverd goede kwaliteit

Vlot

Heel vlot besteld en geleverd goede kwaliteit

Hele snelle service binnen 1 dag had ik mijn pakketje al !

Hele snelle service binnen 1 dag had ik mijn pakketje al !

Teleurgesteld

Mooie site, met prachtige artikelen

De kerstsokken met de naam van mijn kleindochters zijn heel mooi en mooi afgewerkt. Snelle levering. Prima service.

Prachtige strandlakens

Mooie kwaliteit en mooie kleuren

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM