Super tevreden met mijn aankoop!

Ik heb een rugtas besteld voor mijn kleinzoontje met zijn naam erop gedrukt en een leuke tekening. De tas had ik al na een paar dagen binnen. Een supergoede kwaliteit tas en prachtige bedrukking. Ze hebben echt heel veel en leuke dingen die je allemaal kunt laten personaliseren. Dit is echt een aanrader!!

Super tevreden met mijn aankoop!

toppie

had een baby cloak besteld. verkeerde naam erop. foutje. bericht gestuurd met de goede naam. gelijk antwoord, we zullen het veranderen !!! echt toppie.

Snelle levering en mooi dekentje

Ben er zeer tevreden mee is ook nog een dikke fleece dekentje geen dun stofje echt goed tegen de kou ik hoop alleen na enkele keren te wassen dat de glitter naam en symbolen niet zullen afslijten vervagen

Snelle levering en mooi dekentje

Ik wilde graag nog een 2e naam.op de handdoek nadat ik he. Besteld had, geen probleem. Zo fijn dit in deze tijd!

Leuk maar niet zacht

Gekocht voor mijn zoon en schoondochter. Ze gaf aan dat ze er leuk uit zien maar we hadden ze zachter verwacht.

Leuk maar niet zacht

Precies volgens plann

Ik miste alleen op internet de verwachtte productie en bezorg tijd … wanneer het in huis zou zijn. Kwam uiteindelijk heel snel

Precies volgens plann

Snel, waar voor je geld!

Snel, duidelijk, waar voor je geld. Een klant erbij!

Alles was perfect inorde.

Mijn gekozen kadootjes zagen er net uit zoals op de site. Goede kwaliteit. Ik ben heel tevreden. En de levering is ook goed aangekomen.

Alles was perfect inorde.

Altijd goede en snelle levering

Super snel geleverd en de teddy rugzak is nog mooier in het echt!

Wij hebben gekozen voor de taupe kleur teddy beer rugzak met de naam erop geborduurd in de kleur bruin. Echt heel mooi geworden. Blij mee! Snelle levering.

Super snel geleverd en de teddy rugzak is nog mooier in het echt!

Goede, snelle levering.

Dit was de tweede keer dat ik iets bestelde bij Koter Kado. En het was net zoals de eerste keer: precies wat en hoe ik het bedoelde.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM