niet blij met bedrukking

Onlangs bestelde ik een gepersonaliseerd knuffelkonijntje. Het konijntje zelf is super schattig. Ik had gekozen voor bedrukking in het oor van het konijn. De letters zijn geplakt in het oor en het ziet er heel lelijk uit. Helaas kan er niets meer aan gedaan worden, letters kunnen er niet meer uit... heel jammer. Borduren zal wel mooi zijn, bedrukken zeker niet.

Heel gaaf eindresultaat

Het cadeautje geven we pas eind deze maand aan onze kok van bijna 9, maar zelf zijn we in ieder geval heel blij. Ziet er stoer uit, donkerblauw kookschort met gouden tekst. Dat gaat hij leuk vinden. En heel snelle levering, zelfs net voor Sinterklaas!

Snelle levering en product is goed verpakt

Cadeautje besteld voor een klant van EasySIGN. De levering door Koter Kado is goed uitgevoerd en een vlotte levering en snelle respons per email.

Snelle levering en product is goed verpakt

Ik heb binnen 3 dagen mijn bestelling ontvangen! Me dochter zal verrast zijn met haar coole tas!

Mooie producten zeer snel in huis!

Niet vaak, maar wel al jarenlang koop ik vooral kraamcadeaus met de babynaam erop bij KoterKado. Altijd leidt dat tot hele blije reacties bij de ouders. En na mijn bestelling heb ik de cadeaus altijd heel snel in huis.

Mooie producten zeer snel in huis!

Perfect en snelle levering!

Wij bestellen bij elke geboorte een Happy Horse met opdruk. Dat zegt al genoeg :) Echt super leuk om te geven én om te krijgen.

Kei mooi

De kerstsokken zijn goed af gewerkt en ook heel mooi en ze zijn snel binnen ik had hem in drie dagen thuis

Snelle levering!

Aanrader!

Ruime keuze, goede kwaliteit, snelle service. Zeer tevreden. Enige puntje dat ik kan noemen wat een beetje tegenviel was het inpakken in folie. Ik had dit als extra optie gekozen maar de folie zat veel te strak om het konijn en was het geld niet waard.

Zorgvuldig

Voor mij best prijzig