Echt goede leuke cadeaus

Je krijgt wat je ziet en een snelle levering

Makkelijk te bestellen en leuke producten

Binnen twee dagen had ik het kinderschortje in huis. Ziet er heel leuk uit.

Leuke gepersonaliseerde producten. Snelle en correcte service!

Mijn kleinzonen zullen er bij mee zijn

Super tevreden!

Mooie kwaliteit, snelle reactie op mijn vragen en snelle levering! Mijn complimenten

Goede communicatie

Toppie zag er goed uit en werd op tijd geleverd

Bestellen ging makkelijk de naam op het knuffeltje helemaal top, en het knuffeltje zacht en mooi

Mooi maar matige kwaliteit

Mooie opdruk. De koffer is niet zo stevig. Vooral de onderkant is minder goed.

Zéér tevreden!

Hele leuke originele cadeaus. Goede en snelle service, ook qua levertijd. De ontvangers van het cadeau waren blij verrast. Héél leuk verpakt ook. Kortom zéér tevreden! Misschien alleen iets verlagen in prijs zodat het voor de kleine huishoudens ook betaalbaar is..

Teddy rugzak met naam

Makkelijk besteld, snel geleverd, nette afwerking!

alles perfect geregeld

goede ervaringen snelle verzending

Prefect

Kan niet klagen, alles vlot verlopen. bestelling ruim op tijd. Super kwaliteit. Alles naar wens.

Leuk gepersonaliseerd kadootje en snel in huis

Leuk om een gepersonaliseerd kado te geven als er een kleintje geboren wordt. Alleen verpakking was onderweg bij de post open gegaan. Gelukkig zat knuffel er nog wel in, maar moest snoetje wel schoonmaken dus waarschijnlijk er uitgevallen.

Snel, netjes en origineel

Bestelde toilettas ziet er keurig uit. Snelle levering en bedrukking is echt netjes. Bedankt!

Snel en netjes

Het pakket is snel geleverd. We hebben een ontzettend mooie tas binnen gekregen met de naam.

Het zijn gewoon plakletters.

Het zijn plakletters op een item geplakt. Kun je makkelijk zelf thuis doen. Kinderen beginnen er gelijk aan te krabben.

Voldoet aan alle verwachtingen

Bestellen ging erg makkelijk, de kleur van de bidon komt goed overeen met die op de foto van de site. Volgens de site zou het door verwachte decemberdrukte 1 a 2 dagen langer duren dat de bestelling geleverd zou worden. Maar maandagavond bestellen en woensdagmiddag ontvangen is alles behalve langer. SUPERSNELLE LEVERING dus. Helemaal top.

Mooi resultaat en snelle bezorging

Ik ben blij met mijn bestelling; keurig afgewerkt en de verzending was snel! Aanrader.

Bestelde artikelen naar wens en snelle levering!

Tweemaal toilettas met naam besteld. Ziet eruit zoals op de site en snelle levering.

top

leuke keuze goede update van hoever je bestelling staat netjes afgewerkt snelle levering

Artikel voldeed aan de verwachting

Toilettas met opdruk besteld voor m'n man. Het was precies zoals ik het in gedachten had. Bovendien was het er binnen een week. Goed eindresultaat. Blij mee!

Ik had voor mijn twee kleinzoons een mooie bidon met naam besteld. Voor de een in de kleur rood met naam in aqua en voor de ander in de kleuren van zijn voetbalclub. Blauwe bidon met witte letters. Althans ik dacht dat dit de kleuren van zijn club waren. Helaas, de kleuren waren blauw/geel. De bidons waren al besteld. Jammer dan, dacht ik. Eigen schuld. Een nieuwe bidon besteld in de kleur blauw/geel met de opmerking dat ik me vergist had bij de eerdere bestelling. Kreeg gelijk een mailtje terug met de mededeling dat mijn eerste order aangepast zou worden en dat ik het geld van de tweede bestelling teruggestort zou krijgen. Wat een service! In een woord: GEWELDIG!

Grandioos

Ik had een bestelling en kreeg snel, zorgvuldig en correct de levering.

Ik heb de kado.s in laten heel netjes verzorgt erg blij mee

Prettige communicatie en mooi product

Prijs kwaliteit van het product is goed, ik ben blij met de communicatie, mijnpakket was door postNL vertraagd waar ik netjes bericht over kreeg, ook ben ik up-to-date gehouden van de bestelbevestiging, verwerkingsbevestiging, product is gemaakt bevestiging, klaar voor verzending en verzending. Al met al heb ik mij dus niet druk gemaakt om mijn pakket en had ik er alle vertrouwen in dat hij goed aan zou komen wat ook gebeurt is. De gepersonaliseerde tekst op mijn klopt en is zoals beschreven, ik ben er heel erg blij mee

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM