Snelle levering en top kwaliteit!

Gepersonaliseerde baby teddy rugtas besteld als kraam cadeau. Makkelijk te bestellen en stel in huis! Binnen 3 werkdagen. Goede kwaliteit en mooie tas!

een mega goede service

geeft hele goede service. hadden problemen met een product en na mail overleg kregen we een nieuwe toegestuurd. me zoon is weer helemaal blij

Precies zoals ik wilde

Hele mooie rugzak. Snel geleverd ook.

Super snelle service

Nadat ik een foutje had gemaakt in het lettertype heb ik super snel nieuwe stickers mogen ontvangen! Alles nu compleet en helemaal leuk voor het hele handbalteam!!!! Ik had 2 stickers nodig maar dank dat ze er 3 bij hadden gedaan, ging namelijk alweer mis..

Ik heb mijn bestelling gedaan en netjes op tijd bestelling ontvangen. Ben heel blij met mijn producten.

Top. Mooi produkt.

Zeer positief

Schitterend!

Het is keurig binnengekomen deze mooie zachte knuffel en is ook netjes afgewerkt en bedrukt. Ben benieuwd hoe mijn kleinkind het gaat vinden.

Besteld en volgende dag al in huis!

Rugtas met naam besteld. Viel enorm in de smaak.

Mooi materiaal en opdruk

Snel geleverd en netjes

Mooi

Ik vind 'm mooi geworden. Alleen over de bezorging niet. Kunnen jullie niets aan doen maar wilde het jullie toch melden. Pakket zou bezorgd worden, ik was thuis, volgde mij pakket. Niet gebeld en er stond pakket geleverd. Ik wilde beneden naar de brievenbus lopen om te kijken had hij de doos, verfronfraaid voor de deur neergelegd. Niet zo netjes.

Fijne webshop

Na vraag over bestelling direct antwoord. Vlotte levering. Artikel zoals beloofd.

Uitstekend !

Heel goede ervaring ermee . Toen ik mailde , kreeg ik ook snel een mail terug ! En je word goed op de hoogte gehouden over het verzenden van het product .

ik heb 2 keer besteld. Hele goeie kwaliteit.

Het bestelde product voldoet volledig aan de verwachtingen, was via uw site heel gemakkelijk te bestellen en werd zeer snel geleverd, onze kleinzoon zal met Sint Nicolaasavond verrast zijn! Kortom, een meer dan tevreden klant!

Mooie uitvoering

Lief kraamcadeau

Mooi gemaakt!

Geen pakket ontvangen

Ik heb geen pakket ontvangen van dhl terwijl er staat dat het bezorgd is.

Snelle levering, perfect item

Al meerdere items besteld met een geborduurde naam. Ziet er altijd perfect uit en wordt zeer snel geleverd. Super leuk om cadeau te doen!

Super geregeld!

Ik heb het cadeautje direct naar een ander laten sturen, maar alles is goed ontvangen. Ook is het gepersonaliseerde cadeau snel vervaardigd!

Is heel goed en mooi gedrukt

Is heel mooi bedrukt

Perfecte service!

Perfecte en snelle service, na vergissing rugnummer, snel contact en opgelost. Het is een normaal katoenen t-shirt met leuke opdruk naar keuze. De prijs vind ik persoonlijk ietsjes aan de hoge kant, maar de service maakte dit weer goed.

Het resultaat is super mooi

Snelle levering en het resultaat is super mooi en praktisch in gebruik

Mooier dan verwacht .

Alles perfect verlopen.

Voor het eerst bij Koter kafo wat besteld. Alles ging helemaal goed en de zwemtas voor onze kleinzoon is erg leuk geworden met zwemlogo en zijn naam er op. Dus een zeer tevreden klant.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM