Super mooi

Mooi zacht en super leuk

Heel tevreden

Zeer verzorgd en tijdig ontvangen

Fijn bedrijf

Snelle levering en mooie kwaliteit

Mooi product, waar voor je geld

Goede service, mooi product, snelle levering.

Ik ben goed op de hoogte gehouden van het product wat ik besteld had en is ook lekker snel geleverd

Geweldig om te geven !

De konijntjes zijn super schattig . Mijn voorkeur gaat naar de naturelle kleuren , maar dat is persoonlijk . Het konijntje van 30cm had ik een beetje groter verwacht ( gemeten van oor naar teen indd 30cm ) maar ze zijn zo schattig met hun wiebel-benen en eerlijk ; voor een heel klein prijsje een ontzettend persoonlijk cadeau . Geweldig om ge geven en ik vermoed ook om te krijgen !

Heel erg leuk!!!

Mooi product, geborduurde tekst staat er duidelijk op, kleur en gekozen lettertype komen exact overeen zoals op de website te zien is. Echt een leuk cadeau om te geven!

Na bestelling was het pakketje snel bezorgd en kwaliteit was prima.

Kwaliteit

Fijne ervaring , degelijk , kwaliteit

Mooie rugzak, snel bezorgd

Ik zou hier nogmaals bestellen.

Mooie kwaliteit en vlug geleverd

Goed geregeld

Super blij mee

Mooi afgewerkt en snel geleverd.

Makkelijk, snel en origineel.

Voor het eerst bij Koterkado besteld. Bestellen ging makkelijk, snel en het kado is origineel.

Goede kwaliteit

Een happy horse konijn gekocht als kraamcadeau voor een jongen. Kwaliteit was goed en naam op het konijn was netjes gemaakt. Enige nadeel wel is dat de kleur roestbruin wel een hele erge roze gloed overheen heeft waardoor ik het minder vind.

Fantastisch!

Prachtig tasje met opgeborduurde naam van mijn dochter, snelle levering. Een echte aanrader!

Zeer goede service

Na een snelle reactie op mijn mail was het probleem snel opgelost. Snelle levering Het product ziet er ook zo uit als op het site.

Mooie materialen

Duidelijke informatie, snelle levering en goed product.

Uniek cadeau, qualiteitsvol afgewerkt

Altijd een spannend iets om online te kopen, maar de uitvoering is heel netjes gedaan! Wij kijken er heel erg naar uit om ons cadeau af te geven.

Uitstekend !!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Levering is prima, maar had een andere kwaliteit qua opdruk verwacht.

Zie bovenstaande zin.

Klantvriendelijke website

Snelle levering, makkelijke website. Mijn favoriet om kraamkadootjes te versturen waar ik zelf niet heen kan.

Houden hun belofte, artikel is werkelijk zoals ze het benoemen!

Gepersonaliseerde portomonnee

De bestelling ging erg snel en makkelijk, ik had een verkeerde tekst kleur en had in de omschrijving gevraagd of dat ze dit nog konden wijzigingen. Alles is goed gekomen, het enige jammere vind ik dat de rits niet goed sluit, deze zaten bij beide producten ook dubbel gevouwen in de verpakking dat vind ik jammer

Snelle kevering

Wel duur.