snelle bestelling, snelle levering

snelle aflevering

Ziet er geweldig uit en snelle levering

Was goed

Ben te vreden over het artikel zag er goed uit

Vlotte en snelle service!

Op maandag een kraamcadeau besteld en op donderdag geleverd!

Mooi product snel geleverd

Bij mijn bestelling had ik een fout gemaakt. Bericht gestuurd. Meteen een reactie. “Komt in orde, we passen het aan” en de juiste bestelling kwam al de volgende dag binnen. Goed formaat rugzak en mooi materiaal.

Mooie tas, jammer genoeg snel kapot, meteen goed opgelost.

We hadden een mooie tas gekocht, maar na een aantal keren was het aan de binnenkant kapot, het zwart ging stuk. Foto's en gemaild. Netjes tot een goede oplossing gekomen.

Ook als er van onze kant een klein foutje in de bestelling is geslopen, zal Koter Kado en gelijk oplossen, heel erg bedankt.

een zeer slecht product, heb het ook gelijk weggegooid

ik had eerst een volwassen maat besteld, was mijn fout, een nieuwe besteld. babymaat 56, was ook gewoon een zelfde omvang

Goed product, snel geleverd.

Uitstekend product, uitstekende service!

Alles vlekkeloos verlopen. Website prettig, product prachtig, snelle levering!

Prima.

Hartstikke leuk en mooie kwaliteit

Zoals altijd perfect

Wederom een gepersonaliseerd kraamcadeautje besteld! Zoals altijd perfect voor elkaar.. goede kwaliteit en prima service .

Geleverd zoals verwacht, en snel, aanrader

Aanbeveling, kleinzoon erg blij met oranje shirt en tekst

prima product en snelle levering

Al meerdere keren hetzelfde product besteld, badjasje met naam, en het is prima kwaliteit

Makkelijk te bestellen...erg leuk geworden

Heb makkelijk kunnen bestellen ....de spullen zijn erg leuk geworden

De handdoeken zijn vlot geleverd, de ontvangers waren er bij mee. Ikzelf had niet goed opgelet maar de futura bold zijn wel grote letters op een kleine handdoek. De volgende keer kies ik wel een ander lettertype.

Snel en goed geleverd

Kleurrijk

De pietenpetjes zijn heel mooi qua kleur. De afwerking mag wel netter en het elastiek is voor een babyhoofdje (6maanden) veel te groot.

Klopt wat op de site staat

Mooie bedrukking, snelle levering.

Simpel en snel

Makkelijke site, bestelling simpel en snel gedaan en binnen paar dagen geleverd!

top

snel geleverd

Een snelle levering

Super mooie tassen en de namen er netjes op gezet.mooie prijs voor het artikel. Zijn er content mee,

Was precies wat ik in gedachten had

Zijn mooi naar verwachting

De bestelling was Sneller binnen dan ik verwachte dus worden nu sint cadeau.s das heel mooi zijn mooi gelevert en precies naar verwachting

Top bedrijf

Ik had een foutje gemaakt met de bedrukking hier kwam ik achter terwijl ik mijn bestelling al had geplaatst. Direct gemaild en kreeg snel een vriendelijke reactie terug dat het opgelost werd. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk en snelle levering.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM