Mooi product, snel geleverd

Mooie kwaliteit

Via de duidelijke website 2 kerstsokken besteld met naam er op. De bezorging was supersnel en wat zijn de sokken mooi. De kwaliteit is heel goed en de naam staan er ook zo mooi op. Kortom erg tevreden mee!

Heel mooi

Beren van happy horse besteld en zeer tevreden van!

Dit is de tweede omdat de kwaliteit goed is

Leuk en sterk slijtvast tasje

Zeer tevreden van onze aankoop en bezorging!

Super tevreden

snelle gowde service

makkelijk vindbaar product, overzichtelijke website, duidelijk aan te geven hoe je de naam er op wil. Snel geleverd!. tevreden dus!

ruime keuze, snelle levering

Duidelijke website met onderverdeling categorieën. Super dat gekozen kleuren van letters voor de naam ook op het scherm zichtbaar zijn zodat de juiste keuze gemaakt kan worden waardoor het precies is volgens verwachting als het binnen komt. Vervolgens goede communicatie qua verzending en snelle levering. Kortom: TOP!

Leuk

Snelle levering en leuk artikel

Goed adres om te bestellen

Leuk cadeau ( toilettas) met goede keus uit kleuren- lettertypes en plaatjes erbij .

Ziet er super uit!

Een hele leuke teddy tas gekocht en de naam zit er mooi op geborduurd.

Super mooie toilettas

Mijn toilettas ziet er heel mooi uit. Ik ben heel erg tevreden. Ook zeer snelle verzending. Bestel hier zeker weer!

Geweldig konijn als kraam kado!

Superleuk kraam kado dit konijn. Hiermee zal de kleine veel speeluurtjes hebben.

Erg tevreden

Snelle levering Goede kwaliteit Product zoals voorgesteld op de website

Prima service, mooi produkt!

Handdoeken besteld met naam er op als kraamcadeaux. Prima service, mooi produkt!

Duidelijke site, eenvoudig te personaliseren en te bestellen, snelle levering. Het product voldoet precies aan de verwachting.

Prachtige persoonlijke kraamcadeaus

Wij hebben een koffertje besteld als kraamcadeau met daarop naam en geboortedatum voor het bewaren van de 1e spullen.

Mooi mutsje en snel geleverd!

Snelle levering met een goede communicatie over wanneer het verzonden was etc. Fijn dat je op de website kunt zien welk lettertype er op wat voor manier uit komt te zien bij jouw gekozen tekst (dit is niet overal zo als je gaat zoeken). Hoe de maat valt kan ik nog niet beoordelen want ons kindje zit nog in de buik :) Het mutsje met de naam ziet er in ieder geval super uit!

correct afgewerkt

al jaren bestel ik bij Koter baby kadootjes op naam. Steeds tevreden

Heel leuke knuffel, helemaal passend bij de omschrijving/afbeelding op de website

Leuke knuffel met naam en geboortedatum besteld. Formaat, kleur, lettertype etcaetera gekozen. Klopt allemaal precies, dus zeer tevreden.

Drinkbekers

Fijne drinkbekers besteld met naam en dat is mooi gedaan.een snelle levering,de ene dag besteld en de volgende dag al binnen.top

leuk

mooie Sinterklaas cadeautjes voor de kleinkinderen

Makkelijk, wel en mooi

Mijn bestelde toilettas met naam was heel eenvoudig te vormgeven. Is heel snel geleverd en ziet er goed en degelijk uit.

Mooi cadeau, netje afgewerkt, juiste kleuren en goed afgeleverd vlgs afspraak

Helemaal tevreden en mooi mutsje. Afspraak nagekomen. Dus in 1 woord TOP!

Mooie snelle levering

Goede service, mooi geborduurd, mooi materiaal, mooi ingepakt!

Fijn dat je bij het maken van de knuffel de verschillende kleuren, lettertypes duidelijk kunt zien. Het verschil in maten is duidelijk aangegeven dmv foto. Levertijd is netjes. Zeer tevreden, leuk cadeau om als kraamcadeau te geven!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM