Helemaal tevreden

Snelle levering Mooie kwaliteit

eerste bestelling

klantvriendelijk en snelle levering. ben er blij mee!

Perfecte en snelle levering

Snelle en keurige aflevering

Snelle levering en zeer mooie rugzak

Mooie teddy rugzak met naam erin geborduurd. Ziet er zeer netjes uit. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering

Prachtig en snel binnen

2 konijnen met naam besteld, waren binnen 2 dagen al geleverd

Super duidelijk hoe iets te bestellen en alles is te volgen

Konijn op naam ....het was snel en simpel om het product te personaliseren en daar houd ik van ....geen "poes pas"

Mooie afgewerkte lieve konijntjes en mijn kleinkinderen zijn er allemaal super blij mee ! Al 6 jaar gaat er eentje nooit slapen zonder haar konijn !

Hele snelle en goede service.

Super snel levering

Schort zit er heel goed uit . En ook nog snel geleverd. En netjes in gepakt. Zo heeft mijn man een super vaderdag kado gehad.

Super kwaliteit

Oranje shirts besteld en binnen 2 dagen bezorgd. Goede kwaliteit en heel mooi bedrukt! De supporters zijn er erg blij mee!!! Volgende keer zeker weer bij Koter Kado!!

Snel en mooi

Handige site, snel bezorgd, mooi shirtje met opdruk

GEWELDIG

Ik had een fout gemaakt,krijg ik een app ,of het werkelijk zo goed was ,of het niet beter anders kon . Nou waar doen ze dit? En binnen een paar dagen binnen,mijn kleinzoon kon zijn e.k. shirt zondag al aan

Fantastische en snelle service

Ik bedacht me na een paar uur dat ik toch een andere kleur wilde en dit was direct geregeld! Snelle service ook dus nog een 2e besteld voor onze dochter!!

Kwaliteit en snelheid

Voetbaltas met opdruk besteld. Twee dagen later afgeleverd op postadres. Goeie kwaliteit en mooie opdruk. Goed verpakt. Geen op- of aanmerkingen!

Zeer snelle service

Mijn bidons werden zeer vlot en netjes gedrukt. Ik had ze na 2 dagen al in huis!

Het is precies geleverd zoals ik had besteld En vlot

TOP

Bestellen en twee dagen later op de mat. Kleinkinderen super blij met oranje shirt met naam!

Superleuk cadeau!

Het bestelproces was makkelijk en binnen een hele snelle tijd had ik een geweldig cadeautje met een nette print. De t-shirts zijn ook van goede, dikke kwaliteit, wat ik eigenlijk niet verwacht had voor die prijs. Een aanrader!

Prima sos polsband

Fijn dat je er 2 telefoonnummers op lint plaatsen

Mooi product

Mooie kwaliteit. Vlotte levering Goede website

Correct en mooi materiaal

Eerste keer een bestelling geplaatst.Snelle en correcte afhandeling. Het zal zeker niet de laatste bestelling zijn!

Snel en professioneel

Snelle levering kwaliteit goed. Was toch iets vergeten in te vullen. Welke kleur de naam kon krijgen. Hebben ze netjes contacten gezocht met mij. Maandag besteld donderdag binnen.

Makkelijk en leuk

Snelle levering en conform verwachting

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM