Goede service, mooi geborduurd, mooi materiaal, mooi ingepakt!

Fijn dat je bij het maken van de knuffel de verschillende kleuren, lettertypes duidelijk kunt zien. Het verschil in maten is duidelijk aangegeven dmv foto. Levertijd is netjes. Zeer tevreden, leuk cadeau om als kraamcadeau te geven!

Week geleden besteld nog niks ontvangen

Heb mijn bestelling nog steeds niet

Super snelle levering, zeer eenvoudig te personaliseren,prima product!!

Uitstekend!!

Best snel klaar en bezorgd. De konijntjes met naam zagen er geweldig uit.

Geweldige service

Goede website,goede service

Leuke geboortebeer met naam

Een erg leuke beer besteld voor ons kleinkind. Keuze uit kleur beer, t shirt met naam en verdere bedrukking. Het resultaat was een heerlijke zachte beer van 40 cm. Geweldig mooi. En.......binnen 2 dagen in huis. Goede,snelle service

Mooie tas

Snel bezorgd en mooie kwaliteit tas

Mooie tas

Mooie sporttas voor kinderen

Snelle service bij grote bestelling

Snelle levering bij een grote bestelling. Veel gepersonaliseerde producten en alles klopte, producten zijn goed. Zoals omschreven.

Goede en vlotte service

Flexibel en zeer snelle communicatie

Ik heb tot 2 x toe iets zelf fout gedaan in de bestelling en in beide gevallen is dit binnen 5 minuten via email verkeer opgelost met een betaallinkje voor het extra bedrag (borduren ipv plakken en medium ipv small). Ik ben superfijn geholpen.

vlotte levering

Alleen kleurcombinatie broodtrommel en fruitbakje had beter gekund.

Een heel leuk cadeautje om te geven

Een hele snelle afhandeling van onze bestelling. Een persoonlijk cadeautje voor onze kleindochter waar ze heel blij mee is.

Lekker snel en goed product

Supper mooi

Ik kocht deze eerder al voor de geboorte van mijn dochter en nu voor mijn petekind en ik vind de dekentjes met naam zacht en supper mooi!

Heel mooi product

Ondanks dat het mis liep met betaling hebben jullie goed geholpen. En het is een mooi product.

Heel mooi gedaan Goede kwaliteit en snel verzonden

Toppie

Al 2 keer besteld en zeer tevreden.

Vlotte afwikkeling van bestelling en levering.

Goed klantenservice

Goed en makkelijk geholpen bij het aankaarten van een probleem.

Snel en mooi

Leuke toilettas met naam. Letters een beetje groot maar ws heb ik zelf niet goed gekeken

Helemaal top!!!!

Vlotte bezorging,en ziet er keurig uit,goede kwaliteit ook!!!

Perfect product, snelle levering

Drinkflessen en boterhammenbox zagen er prima uit. Zeer snelle levering. Aanbevelingswaardig!

Was precies zoals op de foto. Helemaal top

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM