Knuffel met naam en datum

Ik heb voor mijn jongste dochter een knuffel met naam en geboortedatum besteld. Snel geleverd en ziet er goed uit

Leuke happy horse knuffel besteld voor een relatie. Helaas was het pootje niet goed dichtgenaaid. Foto's gemaakt en opgestuurd en keurig opgelost. Top service!

Snelle (top) service

Super snelle levering, badlaken van een mooie kwaliteit in een nette cadeau verpakking. De letters op het badlaken zien er strak uit. Top

Mooi!

Mooi op tijd en goed afgeleverd

Snelle levering. Duidelijk aangegeven hoe geleverd en precies zoals afgebeeld geleverd.

Prima geregeld.

Al vaak wat besteld,altijd prima in orde.

Prachtig

Koffertje was heel mooi bedrukt , snelle levering , kortom prima !!

Fantasties

Zeer correct iedere keer een mail Top ga zo door.

Mooi en snel

Prima geregeld mooie kwaliteit.

Ik ben zeer tevreden over het baby pakje.

Mooi materiaal en pakje ziet er prachtig uit.

heel goed!

website makkelijk en bepalen wat we wilden bestellen en wat er op moest staan was een 'eitje'... Meteen bericht, betaald en de beloofde dag is het bezorgd. We zijn erg blij met deze keurige gang van zaken! Compliment voor Koter Kado hoor!

Fijne en snelle service

Snel geregeld en goede kwaliteit

zon mooi produkt

heb een rugtasje besteld. Met naam en een dino er op Was mooi op tijd geleverd. En ik schrok der zelf van. Was zo leuk. Meestal is de kwaliteit niet echt goed. Als je wat besteld . Maar dit was echt geweldig . Jammer dat ik te groot ben .anders had ik der zelf wel 1 willen hebben

Veel mogelijk

Ik had een specifiek verzoek en daar werd meteen aan voldaan, top!

Mooi product en snelle service

Baby mutsje met naam besteld, werd snel geleverd en zag er super netjes uit. Helemaal leuk voor mijn a.s. dochtertje

Leuk en snel geleverd

Super goed

Een aanrader. Super snelle levering. Pieten muts ziet er heel goed uit. Vriendelijk en snelle reacties op mail. Ik ben fan.

Ik heb twee items met geborduurde tekst besteld in de ochtend en de dag erna had ik de items al ontvangen! Supersnelle levering en mooie items. Ze konden nog mee in mijn kraamcadeau voor mijn zus! Heel fijn!

Precies wat ik verwachtte van de sporttassen.

Mooie sporttassen met naam besteld voor de kleinzoons. Goed op de hoogte gehouden en vlotte levering.

Leuke kadootjes

Worden op tijd geleverd

Snel geleverd goede kwaliteit

Heel mooi

Snelle levering en mooie producten

Goede site, snel produkt te kiezen, snelle aanmaak en verzending.

Prachtige handdoeken

Mooie kwaliteit en goede afwerking

Zeer vlotte goeie aflevering

2 Ecologieweg