Mooie producten en goede kwaliteit.

De ontvangers van mijn geschenken van Koter Kado waren erg blij!

Koffer banden laten bedrukken

Snelle levering en keurige kwaliteit.

Heel leuk vind ik de tas ben erg tevreden

Snelle levering en een super leuke tas

Ik kreeg precies het product waar ik naar zocht, en ook precies de bijbehorende dienstbaarheid. ALLES was naar wens !Ik was erbij toen de levering plaats vond. Nogmaals in één woord: FANTASTISCH

Super kado

mooie materialen lekker zacht snel geleverd.

Altijd snel geleverd

Bestel regelmatig en krijg altijd leuke reacties

Snelle service en mooi resultaat

In het echt is het resultaat nog mooier dan beschreven. Zachte knuffel met mooi geborduurde letters en symbool. De leveringstermijn werd niet overschreden.

Snelle en goede service!

Prachtig mooie kinder koffer met opdruk

Mooie koffer en netjes afgeleverd op het adres van ons kleinkind.

Snel en precies zoals gewenst

Snel en precies zoals gewenst

Goede en snelle service

Mooi verzorgd product en een prima en snelle service

Snelle levering. En mooie producten.

Mijn ervaring is dat het een fijne en duidelijke site is. Met goede uitleg. Veel keuzes. Dat het leuke cadeautjes zijn waar je een leuke tekst of naam kan opzetten . Het is ook betaalbaar en het wordt op tijd geleverd. Mijn kleinkinderen hebben de schortjes en koksmuts en na vele wassen blijven de letters er mooi opzitten. Ik ben zeer tevreden .

Goeie site

Snelle levering en mooie producten. Mijn complimenten

Prij kwaliteit

Kwa prijs had ik een betere kwaliteit verwacht. Met de nagekomen kosten ben je al snel dubbel de "presentatie" waarde kwijt. De kwaliteit is matig, koort is goed, de connectie boven voelt cheap. De letters zijn opgedrukt en voelen ook cheap. De locatie en grote is veel kleiner dan uitgebeeld.

Niets op aan te merken. Snelle levering. Ziet er prima uit.

Bedrukking slecht

Bedrukking op handoeken zit los,zou het Nooit meer bestellen

makkelijk besteld en prima snel geleverd

Mooi netjes

Super leuke kadootjes. Origineel , van goede kwaliteit., goede kwaliteit en prijs verhouding en snelle levering.

Kwaliteit helaas bij 1konijn minder

Snelle levering. Na 1 konijn super kwaliteit en precies zoals het op de website staat

Bestel regelmatig bij Koterkado geborduurde kraamcadeaus. Altijd van goede kwaliteit en spoedig geleverd.

voldoet altijd aan de verwachting

wat je vraagt krijg je netjes thuisbezorgd

heel goed

goede opvolging, prima kwaliteit, en snelle levering

Leuk product!

Ruime keuze, leuke pietenmuts voor mijn zoon besteld. Duurt wel wat lang met bezorgen, maar in dit geval helemaal niet erg.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM