Goede ervaringen met de spullen

Fijne nette snelle levering

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, is alles duidelijk snel en overzichtelijk in werk gezet.

Helemaal super!

De kerstsokken kwamen heel snel binnen en zagen er ongelofelijk uit! Helemaal tevreden.

Goede service, snelle levering

Nadat we bij een sporttas al snel gebreken ontdekte, was een mail met uitleg en foto’s genoeg om een nieuwe tas geleverd te krijgen. Zelfs een upgrade omdat de tas niet meer voorradig was. Super service zo en daarnaast gewoon een heel leuk assortiment!

Mooie pietenpet met mooie letters. Kind is helemaal blij!

Goed en snel

Mooi product super service

We hebben nou voor de tweede keer een cadeau besteld en beide keren was de uitvoering top. Ook nu weer een klei tje super happy. Hun service is super. Er was een storing waardoor ik per ongeluk dubbel besteld had. Werd meteen hersteld. Geweldig

Kleur wijkt behoorlijk af van de afbeelding

De kleur van de handoek is grauw blauw I.p.v. de mooie kleur blauw op de website. Gelijk een bericht hierover gestuurd maar nog steeds geen reactie op terug ontvangen waardoor er nu vrijwel geen tijd meer over is om tot een oplossing te komen. Het moet over 3 dagen al als cadeau gegeven worden. Vind hierin zowel het product als de service erg teleurstellend!!

Netjes op tijd afgeleverd, mooie knuffel lekker zacht. Had een foutje gemaakt met de naam, gemaild en aangepast, zeer tevreden.

Leuke spullen, goede prijs- kwaliteit.

Duidelijke website. Goed te zien wat je besteld, kan niet mis gaan. Ruime keus, vlotte levering

Superleuke persoonlijke kano's tegen goede prijs en snelle levering

Ik heb hele leuke en persoonlijke kinderkanootjes gevonden bij Koter Kado. Zij een glimlach en ik ook blij. Snelle levering en ook precies zoals op de afbeelding staat geleverd.

Super snelle levering!

Een leuk kraamcadeau, een koffertje met naam en afbeelding. Een aanrader voor iedereen en snelle levering, dankjewel!

De tas van mijn dochter was kapot gegaan,de klacht werd gelijk aangepakt en binnen een paar dagen een nieuwe tas opgestuurd. Goede service en leuke producten

Zijn favoriete knuffel met zijn eigen naam.

Deze knuffel had mijn kleinzoon al toen hij hem met wandelen verloor en toen ik op zoek was naar een nieuwe kwam ik op de site van Koter Kado en daar kon je zelfs zijn naam op de knuffel laten zetten… wat wil je nog meer als opa

Mooi product

Snelle levering goed kwaliteit

Goede informatie en snelle levering

Duidelijke website. Je wordt goeg op de hoogte gehouden van de levering

Makkelijk bestellen, snel in huis

Snelle levering en leuke artikelen

Cadeau is precies zoals afgebeeld. Snelle levering

Mooi cadeau en snel geleverd

Heel tevreden

Ben heel tevreden over artikel als over levering

Perfect in 1 woord

Geleverd als beloofd en bijzonder goede kwaliteit stoffen. Dikke aanrader

Ik ben heel tevreden.

Het pakje is heel snel geleverd en het was in uitstekende staat, helemaal zoals ik het wou.

Zeer mooie tas

Zeer tevreden! Mooi product en snelle levering

Erg leuk

Zeer makkelijk te bestellen, veel keuze, goede kwaliteit, en maakt het leuk af met naam.

Snel in huis, goed product

De stickers waren erg snel in huis en het is een goede kwaliteit

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM