Goede en snelle afhandeling van mijn klacht.

De sporttas van mijn kleindochter was al snel kapot gegaan. Nadat ik dit had gemeld bij Koter Kado had ik binnen een week een nieuwe sporttas in huis. Klasse!!!

Mooie producten voor goede prijs

Snelle levering.

2 dagen vertraging

Heb het nog steeds niet binnen dus kan nog niks beoordelen

Goede kwaliteit

zeer mooi

mooie handdoeken netjes afgewerkt met de gevraagde namen en tekeningen

goede en snelle service

Mooi product

ze blijven op hoog niveau werken bij Koter Kado

Er zijn van die webwinkels waar je met plezier naartoe surft. Koter Karo is er zo eentje: duidelijke website, handig om er doorheen te fietsen en makkelijk zat om er je bestelling kwijt te kunnen. Daar komt nog bij, dat het aanbod erg fijn is en dat ik nog nooit heb moeten zeggen "jammer dat je dit niet hebt".

Precies zoals verwacht

Het bestelde komt precies overeen zoals op de web site wordt getoont. Eventuele afwijkingen van kleur wordt er ook bij gemeld zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Kofferriem besteld. Opdruk heel mooi en duidelijk zichtbaar. Na bestelling snel geleverd

Super geregeld en snelle levering

Product is heel erg mooi Alleen wel raar dat er geen bevestiging isbgestuurd ontvangst van bestelling en geen track en trace wanneer het binnen kwam, dat is het enige wat een beetje vreemd was.

Topservice

Snelle service. Persoonlijk. Super.

Goede kwaliteit en me dochter is er super blij mee!!

Goede kwaliteit en mooi!

Gepersonaliseerde tasjes besteld. Een rugtas en een gymtas. Heel mooi en een hele goede kwaliteit. Al veel complimenten gehad met de tas voor mijn zoontje.

Snel service! En heel mooi gemaakt!

Snel service en heel mooi gemaakt!

Erg leuk

Leuke spullen, extra leuk om te laten personaliseren. Leveringsinfo was netjes, ben goed op de hoogte gehouden tot aan leveren.

Prachtig !!!

Mooi materiaal en prachtige duidelijke letters .

Bestel hier niet!

Rugtas met naam besteld, de afmetingen van de tas bleken niet overeen te komen met de afmetingen die op de website vermeld staan. Nu zat ik dus met een te kleine tas. Foto's gemaakt van de afmetingen en een mail gestuurd. Na meerdere keren op en neer mailen schuiven ze de fout naar de leverancier van hun tassen en wensen mijn zoon veel plezier met zijn nieuwe te kleine tas! Service is dus 0.0, bestel hier dus maar niet is mijn advies!

Leuke knuffel besteld

Snelle levering mooi product

Slecht!!

Ik kreeg een tasje in een hele andere kleur dan afgebeeld. Ik had wit (naturel) besteld en kreeg beige. Ze doen niets om tot een oplossing te komen.

Super leuk persoonlijk cadeau

Happy horse konijn met bedrukte oren besteld. Snel en netjes geleverd!

Ik heb een knuffel besteld met naam en geboortedatum, super blij ermee, snelle levering, mooi verpakt, precies zoals ik het me voorstelde, echt een dikke tien!!!

Keurig snel geleverd duidelijke web site voldoende opties en keuzes

Super snelle service

Echt ontzettend snel de bestelling ontvangen en kwaliteit is ook goed.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM