Goede en snelle levering

Leuke cadeaus voor de koters

Duidelijke site. Snelle levering.

Niet alles ontvangen

Wel de artikelen ontvangen, deze waren helemaal naar wens en erg leuk. Maar de cadeaustasjes zaten er niet bij. Het is dan toch heel jammer dat het niet helemaal compleet is!

Zeer snelle levering

De kofferbanden zijin snel geleverd en zien er goed uit. Er zit wel een slot op wat we niet gebruiken omdat ze anders misschien doorgesneden worden. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen omdat de praktijkervaring nog moet komen.

Heel mooi cadeau ..mooi materiaal ..mooie belettering

Echt super mooi kraamcadeau wauw

Super snelle levering en top kwaliteit

Uitstekende service en perfecte levering

Ik ben zeer tevreden over de service en de levering van de spullen.

Netjes leuk en snel

Makkelijk met bestellen, kwaliteit oogt goed even kijken na het wassen. Snelle bezorging. Tevreden!

Het bestelde was kapot. Zonder probleem een nieuwe toegestuurd gekregen. Super service.

Prachtige knuffel

Goeie ervaring een aanrader

Goeie service

Mooi en snel geleverd.top

Makkelijk bestellen en keuze menu. Snel geleverd. En uiteraard mooi product,helemaal naar mijn zin,Top

Anders dan verwacht!

Helaas is de tekst op de tas niet erg zichtbaar en zie je het niet. Het ziet er erg goedkoop uit

Jammer

Aan de voorkant héél mooi geborduurd. Achterkant niet mooi afgewerkt. En jammer dat het niet mooi ingepakt zat.zou mooi zijn geweest als jullie het hadden verpakt in mooi dun papier

Super goede kwaliteit en service!

Super goede kwaliteit tas, onze kleine vriend is er erg blij mee!! En super snelle service

Bestelling gedaan was snel binnen en super mooi en goede kwaliteit

Helemaal naar verwachting

De tas was helemaal naar verwachting en vlot geleverd. Wij zijn erg tevreden

Top service en kwaliteit

Al een paar keer wat gepersonaliseerde spullen besteld! Heel erg tevreden. Super mooi en super kwaliteit. Word ook altijd snel verzonden!

Levering zoals beloofd, zeer correct!

De knuffel was heel leuk en is op tijd bezorgd, ook netjes een melding gekregen dat het pakketje bij de buren was bezorgd.

Super service!

Door een fout in mijn eigen planning was ik heel erg laat met het plaatsen van een bestelling. Koter kado heeft mij enorm geholpen door mijn bestelling direct in behandeling te nemen en nog dezelfde dag te verzenden. Echt top!!

Oke, ruimte voor verbetering

Volgens omschrijving, maar ingepakt in een papiertje dat exact net zo groot was als het kado. Dit papiertje was niet vast gemaakt, dus totaal nutteloos. De bovenkant van het kado is nu licht beschadigd.

Snelle levering mooie kwaliteit

Product was snel geleverd en ziet er kwalitatief goed uit. Het is een erg leuk setje!

Snelle levering en goede kwaliteit!

De toilettas met naam is precies wat ik ervan verwacht had. Netjes, goede kwaliteit, handige site en snelle levering!

In één woord: TOP!

Ik wist niet goed welke kleur van borduurwerk zou passen bij de happy horse knuffelkonijn (kleur clay) Ik heb hiervoor advies bij Koter gevraagd en kreeg heel snel een antwoord! Je voelt echt weten waarmee ze bezig zijn! De knuffel is prachtig, mooi geborduurd en was heel snel geleverd! Heel tevreden over de service!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM