Mooie letters, goeie kleur

Het was, ondanks de beschrijving die erbij zat, toch lastig om de letters van het papier op de stoel te krijgen. Resultaat was uiteindelijk wel mooi

Snelle en correcte levering

Brede assortiment en keuze. Snelle levering

Altijd leuk!

Een gepersonaliseerd item is leuk om te geven. En weer was mijn vriendin verrast. Heel mooi gedaan en goede kwaliteit

Leuk snel en netjes

Betrouwbaar als je zelf niet op kraamvisite kunt gaan maar toch een leuk cadeautje wilt geven. Is keurig verzorgd en snel geleverd.

Super mooi cadeau

Al de 3de keer dat ik zo’n geboortehanddoek besteld heb. Ziet er altijd mooi uit.

Mutsje met naam laten maken voor onze aankomende kleine man en kwam aan precies zoals ik heb laten bedrukken zeer tevreden over

Super leuk gedaan

Binnen een week ontvangen Super mooi gedaan Zelfs verzoek om geen punt op de i bij de achternaam is netjes uitgevoerd.

Ptima

Product is zoals afbeelding. Snel geleverd, leuk gemaakt zo 'n gegraveerde sleutelhanger .

Betrouwbaar

Goede communicatie en vlotte levering

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Super leuk en snelle levering

Erg leuk kado om te geven, rugzak met naam. Al meerdere malen besteld

Duidelijke website, snelle afhandeling

Ik kon op de website alles goed vinden. Ik werd na bestellen goed op de hoogte gehouden van het productie- en verzendproces. Binnen paar werkdagen was mijn bestelling binnen. Enige minpuntje dat ik nu kan noemen, is dat ik niet in beeld terug kan zien wat ik besteld heb.

Ziet er netjes uit en snelle levering.

Ik bestelde op donderdag een gepersonaliseerde knuffel. Deze was voor mijn pas geboren metekindje. Maandag heb ik de knuffel al ontvangen. Heel snel, goede service, prachtig gedaan!

nog nooit zo snel

nog nooit zo snel een gepersonaliseerd item gehad. en ook nog per stuk.. mijn pa en ma zijn heel blij met hun eigen Keychain. vooral voor demente is dat fijn, herkenbaar.. maar moet je er dan minimaal 10 afnemen is dat minder.. en ook nog een prima prijs.

Goed product en snelle levering

Het was eerste keer dat ik bij Kater kado heeft iets besteld. Ik ga vaak dingen bestellen.

geweldig

top snelle levering

Zeer goede kwaliteit van het product en snelle levering!

Grandioos

Lieve Mensen van Koter Kado, Super dankjewel voor jullie grandioze service. Onze Kleinkinderen zijn heel blij met de mooie en handige zweetbandjes.

Zou direct opnieuw bestellen!

Mooie vormgeving van portefeuille en prachtige druk!

Mooie tas en opdruk!

Bestelling geplaatst en al snel mogen ontvangen. Kind is blij met zijn gepersonaliseerde sporttas!

Mooie gepersonaliseerde knuffel, niet duur

Geen standaardknuffel, maar net iets anders. Door het personaliseren geef je een gericht cadeau.

Leuke bidon met naam erop!

We hebben voor ons korfbalploeg bidons met naam erop besteld voor elke speler. Snel geregeld en keurig voor elkaar. Kids vinden het leuk!

makkelijke bestelwijze en snelle levering!

Makkelijk te bestellen en normale prijzen. Onderaan de bestelsite zie je alle lettertypes die je kunt kiezen. En 1 voor 1 kies je de optie die jij wil hebben. Zo komt er een leuk konijn met geborduurd oor als kraamkado bij je medewerker terecht.

Snel en betrouwbaar

Precies als op de foto en snel geleverd!!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM