Superleuk!

Prachtige gepersonaliseerde kofferriemen ontvangen, nou raakt zelfs Schiphol onze koffers niet meer kwijt!!!!

Eerste ervaring met jullie is goed!

Super fijne eerste ervaring bij jullie. Mooi cadeau ontvangen en ook snelle levering. Dus voor herhaling vatbaar.

Erg leuke sokken en op tijd geleverd

Ik heb als cadeau kerstsokken besteld met naam. De sokken zien er net zo uit als op de site. Ben erg tevreden.

Was makkelijk te maken

Snelle levering en goed verpakt

Super tevreden

De mensen aan wie wij de knuffel met naam cadeau hebben gedaan zijn er heel blij mee.

Vlotte levering van het bestelde product

Erg goed. Duidelijke website, een Kado via de website laten maken. Was er snel, binnen een week. Het zag er precies zo uit als beloofd.

Een goede service

Alles prima gegaan vlotte afhandeling

Amazing service!

I’m very happy with the order, it went very fast and it’s exactly how I wanted! I only regret I didn’t took an option with gift packaging!

Mooi kadotje voor mijn nieuwe kleinzoon

Mooi afgewerkt produkt

Heb me pakket nog steeds niet

Het ging mis bij dhl ze zeiden adres fout, zou woensdag bij min binnen komen. Ik gebeld moest een mail sturen, deze werd redelijk snel beantwoord. We gaan kijken als pakket bij ons is. Nu is het zaterdag nog steeds niks ontvangen, het is een kraamcadeau waardoor ik nu met lege handen moet aankomen….

Prachtig product en snelle levering

2 dekentjes met naam en 2 knuffeltjes met naam besteld. Zijn erg leuk en is netjes en optijd geleverd.

Zaterdag besteld dinsdag in huis en ook nog eens gepersonaliseerde artikel!! wat super dat het zo snel was, anders hadden wij geen gebruik kunnen maken van de koffer! Dankjewel! Ilona

Verassend

De bestelling was op tijd en de artikelen zagen er heel leuk uit. Het logo was netjes geplaatst en duidelijk zichtbaar. We wachten nu nog even een reactie van de gelukkige ouders af.

Kleine maatjes

Het product is heel mooi maar de maten zijn verwarrend ... Het zijn geen hoofdmaatjes maar wel kleding maten .... spijtig want hier is het te klein maar met naam erop kan je het ook niet doorgeven....

Duidelijke site en snel geleverd.

Had producten besteld die snel geleverd waren en ook goed verpakt . De site is ook duidelijk.

Ziet er precies uit als op internet…ziet er netjes uit….blij mee

Het maken ging makkelijk en snel verstuurd!

Fantastische service!!!

Fantastische service!!!

Perfecte service

Perfect! Er was iets mis gegaan waardoor de bestelling niet was gelukt. Contact gehad en is met spoed geregeld. Echt klasse

Altijd leuk en goed!

Ik bestel jaarlijks de schooltassen, gymtassen of lunchboxen. De kwaliteit is altijd goed.

Zo leuk!!!!

Hele snelle levering, en de tas Is geweldig!

Uitgebreid assortiment en leuke dingen om te geven.

Voldoet aan alle verwachting

Wens is uitgevoerd zoals digitaal ingevoerd.

Was goed geregeld en op tijd geleverd.

Bestellen gaat eenvoudig en het wordt netjes geleverd.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM