Snel geleverd en opmerking meegenomen

De prijs is netjes voor wat je krijgt. Tussentijd wordt je op de hoogte gehouden maar niet gespamd met heel veel email. Vanwege onze vakantie had ik in de opmerking gevraagd of het pas na een x datum verzonden kon worden en dat werd meteen opgepakt. Hartstikke fijn!

Dik in orde

Super tevreden zoals ik verwacht had

Altijd mooie kwaliteitsvolle producten. Originele cadeautjes voor onze kleinkinderen

Netjes en snel.

Product ziet er mooi uit, maar ze houden je ook goed op de hoogte van hoe ver ze zijn met de bestelling.

Mooi spul, ook voor ‘grote mensen’

Op zoek naar een kleine sporttas vond ik precies wat ik zocht bij Koterkado. De mogelijkheden om deze te personaliseren en het resultaat te zien voordat ik ging bestellen waren helemaal top. De informatie over productie en verzending was ook dik in orde.

Super!!

Snelle levering en goede kwaliteit producten, zeer tevreden!!

Zoals op de foto! Super En een snelle levering! Heel blij mee

Bestellen gaat makkelijk en vervolgens heb je het snel in huis

Zeer goed.

Alles zeer goed verlopen.

Mijn kleindochter waren heel blij met de badlakens met hun naam

Gewoon super!

Ik bestel altijd de kraamcadeaus hier en ben altijd super tevreden! Bestellen gaan makkelijk, levering is snel en kwaliteit is goed!

Heel tevreden

Ik heb 3 dingen bij jullie besteld voor mijn kleinkinderen. 2 buidels en 1 klein tasje. Alle 3 met hun namen erop. Zij waren blij, vonden het hele leuke kado's. Zij tevreden, ik tevreden.

Prima geregeld

Netjes en op tijd bezorgd.

Mooie grote badcape

Tevreden over de kwaliteit. Naam op badcape is vrij groot. Lettertype hobo. Nou was de naam kort maar met een langere naam had ik het waarschijnlijk niet mooi gevonden.

Goed geregeld en goed spul

Top voor het nieuwe schooljaar!

Makkelijk en duidelijk om te bestellen. Snel geleverd en perfect.

Prachtige producten

Goede service en snel binnen.

Ik ben blij met jullie

Besteld en de volgende dag ontvangen. Mooie tas, goede kwaliteit.

Mooi product snelle levering

Een koter-cadeau daar kun je mee aankomen.

Een fijn, leuk, mooi cadeau waarmee he iedereen n plezier doet. De ontvanger, maar ook de gever.

Mooie producten en zeer snelle levering!!

Mooi en goede afdruk.

Positief, snel en mooi geleverd.

Voldoet aan verwachting

Voldoet aan verwachting