Makkelijk en leuk

Snelle levering en conform verwachting

Mooie cadeaus

Mooie cadeaus goede prijs-kwaliteit verhouding

Altijd blij met Koter Kado

Denk dat dit wel mijn 4e kraamkado was bij Koter Kado. Blijft mooi om te zien hoe ouders reageren op het kado voor hun pasgeborenen. Zelfs één moeder kreeg ‘kraamtranen’, zoals ze dat zelf zei.

Precies wat we zochten

Zoals altijd is het bestelde precies wat we zochten. Als we iers nodig hebben met een naam of een tekst, komen we altijd bij koter kado uit.

Mooi Produkt. Top

Mooi goed verzorgd product, top

Prima produkt met goede pasvorm

Produkt aaneschaft met enige aarzeling, maar dit was niet nodig geweest. Het aangeschafte produkt voldeed zeer wel aan mijn verwachtingen.

Goede levering

Alles netjes verzorgd en op tijd geleverd.

Snel geleverd.

Het product voldoet aan alle verwachtingen.

Mooie stof en goede kwaliteit bedrukking

Het product ziet er mooi verzorgd uit, voelt zacht aan en de bedrukking ziet er professioneel uit. Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Prima bedrijf

Product voldoet aan alle verwachtingen.

Zeer goede kwaliteit en de levering was erg snel.

Ik heb een deken en een gepersonaliseerde knuffel gekocht. Beide zijn van zeer goede kwaliteit, erg zacht en het borduurwerk is erg goed afgewerkt. De levering was erg snel en leuk met het cadeautasje! Natuurlijk een aanrader!

Makkelijke website

Vaak gebruik gemaakt van koter kado Altijd goed geregeld. Het cadeau is nog nooit tegen gevallen.

Supergoed!

Super snel geleverd en een goede kwaliteit van het product. Het ziet er allemaal netjes uit!

Snelle levering, mooi product

Heel tevreden over de bestelling

Zeer slecht

Mijn bestelling nooit ontvangen

Mooie badcape, snel geleverd

De door mij bestelde badcape met naam is cadeautje voor kleindochter, nog niet gegeven. Denk wel dat ze ‘m mooi vindt: mooie kwaliteit badstof en - belangrijk! - haar naam groot en glanzend erop.

Topservice

Fijne winkel met snelle communicatie

Na 5 jaar moest ik weer opnieuw sos bandjes bestellen. Dus op de website opgezocht wat een beetje de richtlijnen waren aan de hand hiervan bandjes besteld die dus veel te klein waren. Hierover contact opgenomen en met een goede regeling nieuwe bandjes kunnen bestellen die hopelijk beter passen.

Accuraat, Snel en hoge kwaliteit!

Alle artikelen van kleding, tassen tot Mepal producten, zijn van hoge kwaliteit en snel geleverd. What you see is what you get!

Snelle levering en goed product

Polsbandjes besteld voor de kids voor we ze kwijt zijn. Maatomschrijving is zoals omschreven

Snelle reactie en levering

Ik had een vraag die snel beantwoord werd en heb daarna besteld en had het ook met twee dagen top!

Erg leuke shirts

Shirts snel ontvangen Prima kwaliteit Even opletten op de lettertypes en cijfers Had ik zelf niet goed genoeg gedaan Het afwijkende cijfer is voor een kind iets waar hij met zijn 8 jaren commentaar op kan krijgen

Keurig en snel uitgevoerd

Vlugge levering en mooie goede kwaliteit shirts. Goede bedrukking

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM