Correct, snel, prijs/kwaliteit ok, ruime keuze!

Snelle levering, voldoet helemaal aan de verwachting, blij mee!

Snelle levering en voldoet helemaal aan de verwachting. Stevige sporttas. Vorig jaar er al 1 gekocht en nu weer 1 voor een ander kleinkind. Prima kwaliteit. Blij mee!

Leuke tas, snel geleverd

Ik heb een budget sporttas met persoonlijke opdruk besteld. Hij was met 3 werkdagen al in huis en de prijs- kwaliteitverhouding is echt prima. Je moet geen stevige sporttas verwachten die jaren meegaat (stof is wat dun en de rits is wat fragiel), maar daar is de prijs dan ook naar. Het formaat is fijn; lekker ruim voor kindersportkleding.

prima!

Het bestellen is gemakkelijk en hierna word je keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Mooi!

Hele mooie rugzak van Beagles, waar super mooi de naam van ons zoontje op geborduurd is. Daarnaast een super snelle levering!

Snel, mooi en netjes.

Mooi product

Mooi product, zoals omschreven.

Fijn bedrijf

Goed en snel

Mooie tas, alles naar mijn verwachtingen

Mooie, grote tas met grote naamplaatje, goede kwaliteit. Alles zoals ik wilde krijgen

Enkele dagen na mijn bestelling had ik het product al in huis. Helaas voldeed een onderdeel van het product niet (dop van een schoolbeker). Binnen een dag kreeg ik reactie en heb ik een nieuwe dop ontvangen. Blij met het vriendelijke contact en snelle service.

Leuke tassen maar geen kwaliteit

Leuke tassen.. voor even want de binnenzijde van de tas laat al vrij snel los. Geen kwaliteit, maar daar zal de prijs wel naar zijn.

Goede en snelle service!

Ik had op zondag een bericht gestuurd waar ook op gereageerd werd en daarna bestelling geplaatst. Bestelling is vervolgens op dinsdag al bezorgd, super fijn!

matige kwaliteit

Het tasje is erg klein en de stof is nogal slap niet zo stevige kwaliteit en de rits hapert Ik heb een nieuwe besteld bij de concurrent

Prachtig

Zo mooi geborduurd !

Heel goed en snel

Mooie stevige tas, met super leuke bedrukking

Mooie, duidelijke site. Ruim aanbod. Makkelijk proces van uitzoeken tot ontwerpen tot bestelling. Niet de duurste site. Levering redelijk snel. Tas ziet er degelijk uit, mooi product. Hoe hij zich houd tijdens gebruik dat weet ik nog niet. Voor nu was ontvanger er erg blij mee.

Prima zag er keurig uit

Uitmuntend

2 badjassen voor mijn kleinkinderen gekocht met de naam geborduurd. Producten keurig op tijd geleverd en zien er prachtig uit op de namen voor een mooi scherp tevoorschijn zwarte letters op roze badjassen. Passen ook perfect. In een woord dus uitmuntend.

Erg mooi kraamcadeau!

Aantal keren wat besteld en altijd netjes afgewerkt en geleverd!

Leuke site, keuze genoeg en er wordt meegedacht,,, Ik had een teddyrugtas besteld met naam + geboortedatum. Via een Whatsappbericht kreeg ik het advies minder karakters te gebruiken, omdat het anders onleesbaar zou worden. Dat noem ik nou service!!!!

Vrij vlot geregeld en tevreden

De kofferriem die ik heb besteld , ziet er mooi uit en is precies wat ik graag wilde. Er zit cijferslot op, maar daar moet ik me nog in verdiepen want is niet duidelijk hoe ik cijfers kan instellen. Komt vast goed.

Snel geleverd, leuk kraamcadeau

Goed kwaliteit

Ochtendjas besteld met naam geborduurd. Binnen enkele dagen ontvangen. De kwaliteit is goed.

Snelle levering en goed product

Tas gekocht half mei 2022, tas was kapot gegaan, mail gestuurd met foto’s en verslag van de tas. 1 dag later had al ik al een nieuwe tas ontvangen! Geen poes pas geen gedoe gewoon een goede service! Zo enorm fijn! Daar kunnen andere bedrijven wel een voorbeeld aan nemen!

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM