Leuke tas met toffe opdruk

Voor mijn zoon die naar groep drie ging een leuke rugzak met opdruk besteld. Ontwerpen ging heel simpel. Hij is er superblij mee!

snel en netjes

snelle levering en mooie degelijke rugzak. opdruk is netjes. neefje heeft de tas al jaren en nog is de opdruk netjes.

Bestelling ging snel, levering wat langzamer dan verwacht

Bestellen: fantastisch, snel en duidelijk. Ze geven echter aan te leveren binnen 2 dgn, dat werd uiteindelijk een week…..

Mooi product en zeer vlotte levering.

Op een plaatje lijkt een product vaak mooier dan in werkelijkheid. Dat is bij de door mij aangeschafte producten zeker niet het geval. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer snel en goed

Snelle verzending en super mooi gedaan, de naam op de tas van mijn zoontje!

Steuntjes koffer paste niet. Mail gestuurd , kreeg zelfde dag nog antwoord, en volgende dag werden nieuwe (passende) steentjes al bezorgd. Blij met snelle en goeie service.

Erg leuk om te (laten) maken

De rugtas is van goede kwaliteit en heel leuk geworden. In 1 woord super.

Goede snelle service en kwaliteit!

Ten eerste een zeer overzichtelijke website. Ten tweede duidelijke instructies. Ten derde snelle reactie, bevestiging en levering. Kwaliteit is perfect!

Leuke cadeautjes en supersnelle service!

Topservice, ga zeker vaker bestellen

Helemaal tevreden

Had een pet besteld met tekst. Was precies zoals ik het in mijn hoofd had.

Mooi beletterde rugzak. Snelle levering. Zeer tevreden.

Mooie kado's, snelle levering

Origineel kado met naam besteld. Snelle levering en het zag er prachtig uit.

Altijd perfect!

Ik denk dat ik zo’n 10 artikelen heb besteld bij ze. Snelle levering, kwaliteit, mooie spullen echt gewoon top!!

Zeer snelle levering en tas zag er mooi uit.

Zeer snelle levering goede kwaliteit

Mooi product

Voor dicteerde keer konijn met naam geborduurd op t oor besteld, vind t echt een leuk persoonlijk kado

Oogt degelijk.

Positief.

De mensen die het kado ontvingen vonden het heel leuk.

Snel en kwalitatief service

Altijd kwaliteit producten en snelle levering. Ik ben jarenlang een tevreden klant.

Snelle levering, product precies zoals afgebeeld.

Tevreden met product en snelle levering.

Ga zo door !

Fijn dat je op de hoogte gehouden wordt betreffende je bestelling en het bezorgen verliep ook heel snel. Ik raad iedereen jullie aan. Als bij de bestelling de naam ,die je invoert, in de beeld is dab zou dat helemaal top zijn.

Ik vroeg of er een spoedservice mogelijk was ivm een uitvaart. Dat kon geregeld worden. De ochtend na bestellen had ik een appje. Of het klopte dat ik bedrukking had gekozen, want ik mailde over borduren. Zo fijn dat er meegedacht werd en mijn fout op tijd hersteld kon worden door hun oplettendheid! In tijden van onrust en verdriet zeer waardevol.

Bestelling werd vlot en foutloos bezorgd. Goede kwaliteit knuffel en mooi borduurwerk.

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM