Snel en correct afgewerkt

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooie producten

Al vies bij aankomst

Konijn stak door de doos. Waardoor de knuffel al vies was bij aankomst. Erg jammer voor zoveel geld.

Top geleverd

Mooie site , leuke kleuren om uit te kiezen voor kinderen

Makkelijk te bestellen. Kwaliteit goed

Mooie beker met naam

Mooie beker met zijn naam, waterdicht en de goede maat voor een groep 3-er op de basisschool. Snel geleverd ook.

Goede service.

Nette afhandeling.

Snel goed leuke producten

Mooie spullen en snelle levering .

Geweldige website,

Ik ben zeer tevreden met Koterkado,altijd leuke spullen,bij vragen via whatsapp snel antwoord,goeie service, Ik geef KOTERKADO een dikke 10

Ik ben zeer te vreden over de bestelling ,snellen levering

Ik ben zeer te vreden over de bestelling ,snellen levering

Leuk persoonlijk kado

Prima produkten en levering zoals beloofd.

Ik ben Super tevreden met Kotercado!

Bij mijn bestelling heb ik nog een extra mail geschreven, dat ik de broodtrommels zo snel mogelijk wil hebben en ze hebben netjes gereageerd en mijn cadotjes nog op het zelfde dag klaar gemaakt! Wat een fantastisch service!

Goede “sos” armbandjes, snelle levering.

Snelle levering. Mooie kwaliteit.

De kleinzoons waren blij met hun 'eigen' portemonnee.

Super leuke tas!

Mijn kleine man die voor het eerst ging wennen met 8 weken bij het kinderdagverblijf is het super blij mee! En mama en papa ook!

vlot, netjes, al heel wat konijnen verder ;>)

zie bovenstaande

Waterbestendig en stevig (langdurig gebruik)

Heel praktisch, had ik het maar eerder ontdekt. Het dragen van het armbandje geeft een gerust gevoel.

Leuk product, maar eindresultaat is jammer

Website en manier van bestellen is gebruiksvriendelijk. Fles met naam bedrukken besteld. Leuk product! Naam staat echter scheef op de fles gedrukt. Onder 1 letter zat een luchtbelletje. Eindresultaat hierdoor matig en jammer. Het was een cadeau voor een ander; hierdoor niet bruikbaar en zonde geld. Dan is 17 euro veel geld. Helaas geen aanrader.

Goede en snelle levering

op zich goed

ik dacht dat ik had aangegeven dat er 1 nummer aan de buitenkant zou staan en 1 aan de binnenkant

Toppers

Wat een top bedrijf en service. Helemaal blij mee

Helemaal tevreden met het gekocht artikel.

Van bestellen tot levering, simpel en correct. Goede informatie.

Zeker waard voor je centen!

Helemaal top! Zo leuk om hier te shoppuh en snel geleverd!

Goed product en snelle service. Heel fijn.

Fantastische service

Super snel, goede kwaliteit ik ben zeer tevreden en zal het ook graag door geven aan vrienden en familie

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM