Leuk origineel

Voor mijn kleinzoon leuke tas enz besteld voor het eerst naar school Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Al meer goede ervaringen met koter Kado.

Stoere tassen!

2 school tassen gekocht voor mijn zoontjes 3 en 5 jaar. Zijn heel leuk en sterk materiaal. Ook de printjes zijn heel leuk gedaan! Super bedankt en tot volgend school jaar als er weer nieuwe schooltassen besteld moeten worden!

Heel leuk peuter rugtasje met naam

Heel leul peuter rugtasjes met naam gekocht.

Wij kopen hier altijd het konijntje als mensen een kindje krijgen. Kwaliteit is goed en snelle levering.

Super sos bandjes

Ik gebruik al jaren de SOS bandjes. Het fijne is dat er 2 nummer op kunnen. Ze zijn mooi van kleur en dat blijven ze ook. Mijn kinderen vinden ze lekker zitten en dragen ze het hele jaar door.

Top kwaliteit

Hele snelle service en zeer mooie kwaliteit dus zeker aan te bevelen

Zeer netjes gedaan en snel geleverd

Heel leuk kado om te geven Het is mooi afgewerkt en een superleuk dekentje Donderdagavond besteld en zaterdagmorgen geleverd Ben tevreden!!

Rugzak een beetje dun

Een kinderrugzak, vooral voor school, mag een beetje 'hufterproof' zijn, of met een verstevigde onderkant op zijn minst, dat miste ik bij deze rugzak. Verder is het een fijn formaat met fijne ritsen en een leuke kleur.

Leuke persoonlijke cadeaus, snel en goed verzorgd geleverd.

Heb al meerdere malen een leuk persoonlijk kraamcadeautje besteld en school bekers etc, die met veel enthousiasme werden ontvangen.

De handdoek zijn mooi en zien er netjes uit

Alleen we hebben een fout gemaakt over de streep van me dochter op de handdoek dus dat is wel balen want die kunnen we niet om ruilen toch ?. Anders heb ik dat graag gedaan .

Snelle en goede service

Snelle en goede service!

Snelle levering van bestelling.

Zie mening boven.

Vlotte levering en keurig netjes

Besteld en binnen een week geleverd .Resultaat was prachtig

Goede site

Goede en snelle service product is precies zoals ik het in gedachten had

Mooie kwaliteit op tijd geleverd

Met enige regelmaat bestel ik bij Koter Kado. Altijd vlotte levering, goede kwaliteit spullen en leuk ingepakt. Heel blij mee.

Snelle levering, mooi product

Snelle levertijd. Kersverse ouders waren heel blij met het konijn. Punt van verbetering De letter i lijkt in de geborduurde naam op een l. In de naam Bailey, lijkt het of er Balley staat. Wellicht kunnen jullie de letter i verbeteren.

Super fijne armband, snelle levering

Makkelijke site, snelle levering prima kwaliteit.

Mooi kado

Voor het diploma zwemmen van onze kleindochter een mooie badhanddoek gekocht met haar naam. Mooie kleur, snelle levering en dolblije kleindochter.

Goed hoor

Keurig op tijd geleverd en de slofjes waren erg leuk, het kraamgezin was verrast

Prachtig cadeau

Twee knuffeldoekjes van happy horse besteld met namen erop geborduurd. Het is echt heel mooi geworden en een prachtig cadeau om te geven. Het proces van bestellen is ook erg duidelijk. Echte aanrader.

Product en aflevering zoals besteld

Tevreden met het producr

Een prachtig naambordje naar verwachting

Een hele snelle service en ziet er prachtig uit. De volgende is gelijk in bestelling.

Nu in totaal al 4 richie konijnen besteld met borduring in de oren. Het ziet er heel mooi en profecioneel uit. Mijn neefjes zijn stuk voor stuk gek op deze knuffels die ze bij hun geboorte hebben gekregen.

Snel en betaalbaar

Super mooie rugtassen met naam en keuze uit leuke applicaties duidelijke uitleg over maten van pet en die ook kloppen , super tevreden voor herhaling vatbaar en snelle levering

Ik heb mijn bestelling precies zo ontvangen als dat ik wilde. Ik ben er erg blij mee

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM