Snel in huis en netjes!

Prina

Snel contact, snelle verzending

Snel contact, snelle verzending. En snel in huis. Knuffeltjes zien er perfect uit! Ik raad aan om hier te bestellen

Goede klantvriendelijke service

Goed geholpen aan de telefoon en snel reactie via de mail

Erg leuke en exclusieve cadeautjes

Blije kleinkinderen!!

Binnen 3 dagen was het gepersonaliseerde kraamcadeautje bij de ontvangers.

Goede website. Eenvoudig te bestellen. En goede prijs/kwaliteit.

Snelle service met goed materiaal

Makkelijk en eenvoudig te bestellen. Stevige producten en ook makkelijk te gebruiken

Snelle service en mooi materiaalkeuze

Makkelijk een badlaken via de website kunnen selecteren en wijzigen naar de smaak van persoon die het ontvangt.

de opdracht wordt correct uitgevoerd. Goede keus in diverse mogelijkheden.

Gemakkelijk besteld, op tijd geleverd, leuk product

Gemakkelijk besteld, op tijd geleverd, leuk product.

Snelle, perfecte service en super kwaliteit

Knuffel met geborduurde naam was er binnen een week en zit er geweldig uit!

Goede levering

Snelle levering Ziet er goed uit

Snel geleverd, goede kwaliteit. We hadden het snel nodig vanwege vakantie en ondanjs dat de personalisatie geprint moest worden was het heel snel binnen.

Alles prima, kado zag er precies zo uit als ik in gedachten had

Bezorging was een ramp

DHL bezorgt blijkbaar de pakketten. Nooit meer! Ze hebben mijn bestelling blijkbaar ergens buiten gedumpt. Niet te vinden. Waardeloos.

Leuk

Tevreden over uitvoering en bezorging.

Snelle levering en degelijk materiaal

Een rugzakje besteld met opdruk en naam voor onze zoon. Goede kwaliteit van het product en ruime keuze tot personalisatie. Enig minpuntje, het rugzakje op zich is basic. Een apart netje op de zijkant voor de drinkbeker in te steken had fijn geweest.

Netjes

Makkelijk en netjes gegaan. Top

Heel goed ontvangen voor baby naar kdv.

Het roze mini konijn rugzakje! Zelfs een prima kraamkado! Er mag behalve de naam ook een klein konijntje en/of gras erbij gedrukt worden. Die oren blijven een succes. Hartelijke groet, Mieke.

Goed bedrijf

Alles netjes gemaakt wat ik tot nu toe daar besteld heb.

Prachtig

Ik had twee retro schoudertassen besteld met naam. Wat zijn ze gaaf, de kinderen zijn er heel blij mee

Mooi cadeau, leuk verpakt.

Precies gekregen wat ik me had voorgesteld

Ik ben zeer tevreden met het geleverde polsbandje. Ook duidelijke informatie bij de bestelling vooraf. Qua maat klopt het hoe de uitleg was. Wel had ik toch achteraf gezien een maat groter handiger gevonden voor het aan en af doen.

Mooie tas snel geleverd, bedankt!

Leuke kadootjes en snelle levering

2 Ecologieweg

HENDRIK IDO AMBACHT 3343LM